Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Antreprenorul Alex Dona, invitat la ePlan. Un proiect lansat în perioada pandemiei de Covid-19 ”crește spectaculos”

Your browser doesn't support HTML5 video.

Alex Dona, specialist în comunicare și branding, pasionat de inovare și co-fondator desprevin și winedeals, a fost invitat în emisiunea ePlan, realizată de Andrei Radu.  

Unul dintre proiectele lui Alex, desprevin, a fost lansat în timpul pandemiei de Covid-19 și ... ”crește spectaculos”.

 

Alex Dona: ”Noi gândim în mijloc de caterpillar, de omidă și consider, cu cât ai mai multe picioare într-o industrie, cu atât vei fi mai stabil, cu atât vei înțelege mai bine industria și mai ales pe oamenii care sunt consumator în industria respectivă. Și atunci, da, noi gândim întotdeauna pe mai multe piciorușe, mai mici, dar care împreună să ofere atât stabilitate, cât și un un ecosistem întreg consumatorului.”

Andrei Radu: OK, și de ce vin? Dintre toate produsele, să zicem disponibile.

Citește și
ceo cargo
CEO-ul SLS Cargo, despre impactul pe care l-a avut pandemia asupra industriei de transport și logistică

Alex Dona: ”Unu la mână, noi suntem și un cuplu, da, deci suntem parteneri și în viața de zi cu zi, și seara, nu doar ziua la la birou. Marina este unul dintre cei mai apreciați specialiști în vin din România. Eu sunt, hai să zicem, un bon viveur, un pasionat de vin, îmi place ca și băutură, dar mai mult decât atât cred că este ceva ce ni se potrivește foarte bine, întrucât noi avem o poveste frumoasă, iar vinul este una dintre puținele băuturi care, de fapt, sunt o poveste. Nu sunt strict o băutură, nu sunt strict un grad alcoolic sau nu sunt strict o ocazie de consum, ci vinul te cucerește prin povestea cu care ajunge la consumator și te face să te-ndrăgostești de el. Și atunci cred că ni s-a potrivit extraordinar de bine ca și industrie.”

 

Andrei Radu: Ați făcut și un joc. La un moment dat primeai o chestie de degustare..

Alex Dona: ”Gândește în felul următor, în primul rând, noi nu privim vinul ca un produs. Pentru noi nu sunt cărămizi care trebuie să aibă, nu știu, o marjă de profit și clientul și-a construit casa, ura, adio și la gară și noi ne luăm marja de profit. Nu. Este este un dialog, este un dialog permanent cu clienții noștri și încercăm să-i educăm, încercăm să să le arătăm și să ghidăm un pic în această călătorie. Pentru că am avut surpriza să se ghidăm clienți care erau clienți de etichete extraordinar de scumpe, să se îndrăgostească de etichete extraordinar de ieftin, și invers. Să știi, pentru că funcționează în toate, în toate direcțiile și este ceva mult mai frumos, decât pur și simplu un produs.”

 

 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult