Directorul e-commerce Noriel: Automatizarea crește productivitatea angajaților și a companiei
Directorul de comerț online al celei mai mari afaceri de jucării din România a vorbit pentru ePlan despre cum vede anul 2022 în e-commerce.
Cristina Popa, board member și e-commerce director la Noriel, cel mai mare retailer de jucării din țară, a spus că în ianuarie și februarie cumpărăturile online „au mers foarte bine”.
„După aceea, după 8 martie, când s-au ridicat restricțiile, clienții s-au reîntors în magazinele fizice și atunci am observat un trafic mai mare, creșterea vânzărilor în magazine fizice. De ce? Pentru că după atâta stat în casă, oamenii erau dornici de cumpărături, de socializare, de experiența de touch and feel din magazin,” a spus Popa, invitată în emisiune.
Referitor la posibilitatea unei crize economice începând cu toamna acestui an, care ar putea pune presiune pe afaceri neesențiale, Popa și colegii săi sunt „destul de optimiști”.
„N-aș putea spune că suntem foarte pesimiști. Ne uităm foarte mult, da, au crescut costurile, dar nu poți să transferi creșterea de costuri în prețuri. Pentru că presiunea este foarte mare pe client și atunci clientul, piața nu va accepta această creștere,” a spus aceasta.
Noriel și-a diversificat portofoliul cu cărți
Popa a spus că Noriel s-a axat pe inovare prin diversificarea portofoliului companiei și extinderea portofoliului de cărți.
Totodată, firma a observat că părinții „sunt foarte interesați de jocuri și jucării pentru petrecerea timpului în aer liber”.
De asemenea, Popa a argumentat că automatizarea în afaceri crește productivitatea angajaților, dar și a compaiei, întrucât roboții pot lucra fără pauză.
CITEȘTE ȘI: ePlan. Despre antreprenoriat și sustenabilitate cu Felix Pătrășcanu – Managing Partner FAN Courier