Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Black Friday 2023. La ce se așteaptă comercianții români în Vinerea Neagră din acest an

Your browser doesn't support HTML5 video.

Urmează o lună de foc pentru comercianții online și pentru curieri. Firmele de profil se așteaptă la o creștere cu 25% a comenzilor în comparație cu anul trecut.    

Totuși, chiar dacă oamenii vor comanda mai multe produse de Black Friday, se estimează că valoarea lor va fi mai mică.

Frimele de curierat au început pregătirile pentru Black Friday încă din timpul verii. Coletele ar trebui să ajungă la clienți în 24 sau 48 de ore, dar reprezentanții firmelor de curierat spun că din cauza numărului mare de comenzi livrarea poate dura și 10 zile.

O singură firmă de curierat se așteaptă ca în perioada de vârf, adică pe 13 noiembrie, să livreze peste 600.000 de colete și estimează că numărul de comenzi va crește cu peste 25% în această lună față de aceeași perioadă din 2022.

Lucian Baltaru, reprezentantul unei firme de curierat: „Avem o creștere de colegi în depozitele de sortare de 45%, creștem cu 22% numărul de curieri din teren și creștem tot cu vreo 40% numărul de TIR-uri care vor circula între hub-urile noastre și orașele de destinație”.

Citește și
Black Friday 2019 - 3
Ce au cumpărat românii de pe Tazz de Black Friday

O companie se așteaptă la un volum mare de muncă până la sfârșitul lunii decembrie, motiv pentru care a suplimentat numărul de angajați și de vehicule.

Adriana Manu, reprezentantul unei firme de curierat: „Cu siguranță se va comanda mai mult. Românii preferă perioadele de discounturi și fac achiziții în perioadele de discounturi. Ce tendințe observăm este că a scăzut valoarea maximă a coșului de cumpărături, adică românii ezită să comande produse mai scumpe, dar cumpără mai multe produse mai ieftine”.

Bogdan Udroiu, reprezentantul unei firme de curierat: „Am angajat peste 300 de curieri. Am mutat șapte centre operaționale în spații mai mari. Am dotat aceste spații cu sisteme moderne de sortare pentru a eficientiza timpul. Trebuie să recunoaștem că suntem într-un context economic care nu ne ajută. Cu siguranță bugetul alocat de români pentru cumpărăturile de Black Friday va fi mai atent cheltuit anul acesta”.

Anul acesta ziua cu cele mai mari reduceri va fi 10 noiembrie, dar unele companii au început deja să vândă produse la prețuri reduse.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult