(P) Cum să atragi mai mulţi clienţi pentru serviciile de event planning
Dacă nu ai încă un portofoliu de clienţi, poţi începe cu persoanele din cercul restrâns de cunoştinţe – acestea sunt prietenii și familia. Cum începi cu prietenii şi familia?
· Trimite un mesaj personalizat celor din căsuța ta de e-mail care îi informează despre noua ta afacere.
· Postează pe pagina ta de Facebook o dată la două săptămâni fotografii, conţinut text sau video despre noua ta afacere.
· Trimite SMS-uri tuturor celor din telefonul tău.
· Sună-ți prietenii apropiați și spune-le ce faci.
· Invită un grup de prieteni la cafea și roagă-i să te recomande mai departe.
· Oferă-le prietenilor tăi cărți de vizită pe care să le distribuie.
· Oferă-te să organizezi gratuit un eveniment pentru prietenii sau familia ta, în schimbul unei recenzii, a unei ședințe foto sau a unui testimonial.
· Cere-le prietenilor să îţi distribuie siteul pe pagina lor de Facebook.
Cum atragi clienţi prin intermediul reţelelelor de socializare· Postează imagini cu evenimentele tale sau alte evenimente frumoase, care îți plac, pe Instagram.
· Urmărește și conectează-te cu persoane similare pe Instagram.
· Fă-ţi un cont Twitter și foloseşte funcția de „căutare avansată” pentru a găsi viitoare mirese, clienți corporaţii, locații, furnizori etc. și începe să îi urmăreşti și să interacționezi cu ei.
· Alătură-te grupurilor de comunități locale pe Facebook și începe să adaugi valoare grupurilor publicând cunoștințele tale. Ei te vor recunoaşte rapid ca expert și te vor contacta.
· Postează cunoștințele tale pe pagina ta de Facebook. De asemenea, poţi organiza concursuri pentru a oferi gratuit organizarea unui eveniment.
· Colaborează cu restaurante sau locații pentru a posta conținut pe paginile lor de Facebook.
· Cere-i unui client, membru din familie sau prieten pentru care ai lucrat să facă o scurtă recenzie video pe YouTube în care sa descrie munca ta.
VoluntariatCel mai bun mod de a începe să construieşti un portofoliu, ca event planner, este să oferi voluntar serviciile tale familiei și prietenilor. Te vei simți mai încrezător în a lucra cu clienţii odată ce ai organizat mai multe evenimente pentru oamenii pe care îi cunoști. Asigură-te că faci multe fotografii și le adaugi într-un portofoliu, pentru a le arăta apoi clienților potențiali. De asemenea, poţi utiliza fotografii pentru un portofoliu digital pe care să îl adaugi pe site-ul tău web.
Fă-ţi un site webUn site simplu în WordPress și propriul nume de domeniu este o modalitate excelentă de a începe să-ţi construieşti autoritate. Afişează informațiile tale de contact, împreună cu serviciile pe care le oferi, astfel încât să ai un loc în care să îţi direcționezi clienții atunci când primeşti întrebări. Postează pe site fotografii cu evenimentele pe care le-ai organizat, astfel încât munca ta să fie vizibilă. De exemplu, dacă ai organizat un eveniment la hambar, un eveniment corporate sau un botez, ai grijă să adaugi pe site pozele. Asigură-te că foloseşti cuvinte cheie în descrierea site-ului, cum ar fi locațiile cu care lucrezi, precum și serviciile pe care le oferi.
Promovarea afacerii poate fi distractivă dacă îţi faci un plan şi lucrezi pe fiecare canal de promovare. Trebuie să înveți să te promovezi dacă vrei ca afacerea ta de planificare de evenimente să crească. Sperăm că aceste canale de marketing îţi vor oferi câteva idei bune pentru a te ajuta să începi.
Sursa:
Dată publicare: 27-08-2024 15:45