(P) O firmă bună de mutări de mobilă este cea care se mută zi de zi
Din această figură de stil din titlu reies două lucruri importante:
1. faptul că pentru o firmă bună de mutări și relocări, activitatea – eveniment important, extraordinar pentru oricine – este obișnuință, rutină, comun și
2. faptul că serviciile pentru clienți sunt prestate, parcă, pentru propria firmă, așadar dedicarea, preocuparea și interesul pentru a duce lucrurile la bun sfârșit este de necontestat pentru întreg colectivul unei firme mutări mobilă cu adevărat bună!
Mutările profesioniste de mobilă, pentru proprietari și chiriași, persoane fizice sau juridice
Proprietarii de casă sau de apartament apelează la ajutor pentru a se muta într-o nouă locuință, mai spațioasă, mai aproape de serviciu, de școala copilului, de mall, de metrou sau de parc. Mobila este multă, lucrurile sunt puse atât de greu în categorii încât, numai la gândul că este necesar chinul, mulți dau înapoi și amână decizia. S-au întâlnit și cazuri în care, chiar și la două-trei luni de la mutare, cutii să mai rămână nedesfăcute, și nu dorește nimeni să se ajungă aici.
Mutatul nu înseamnă în mod obligatoriu o corvoadă!
Din fericire, așa cum există firme care prestează serviciii diverse pentru persoane fizice, tot așa există și firme de mutări (mobilă și tot ce se mai poate muta dintr-o locuință în alta). Acestea iau o mare povară de pe umerii celor care visează la trăitul în noua locuință, dar care nu au efectiv resursele necesare să facă pasul acesta (lipsă de timp, lipsă de mâini de ajutor, puternice și îndemânatice, lipsă de autovehicul încăpător, lipsă de ajutor în dezasamblare și reasamblare).
Pe de altă parte, persoanele juridice care sunt constrânse de ceva sau pur și simplu au în plan relocarea sau amenajarea spațiilor extinse de birouri, popularea cu cele necesare a unei noi incinte, schimbarea mobilei și așa mai departe, se află sub presiunea timpului chiar mai mult! Firmele nu pot lua pauză de la activitate decât cu costuri destul de mari, iar pentru a nu fi pierderi, trebuie ca presiunea pe angajați să fie uriașă atât cu o săptămână înainte de mutare, cât și o săptămână după aceea sau chiar mai mult timp!
Business-urile de relocări firmă au resurse, pricepere și timp dedicat
Orice companie care ia decizia să își schimbe sediul, să deschidă un nou punct de lucru sau un sediu local, în altă parte a țării, într-o altă localitate, poate face pasul aproape fără să simtă, aproape fără întreruperea activității sau întârzierea debutului noii activități, grație unei firme specializate de relocări firme:
- cu personal rutinat în a prelua și îndeplini provocări de acest tip – inclusiv expert evaluator, care calculează resursele necesare și etapele impuse de situație;
- cu autospeciale de mutat, calibrate după volum, echipate bine pentru fixarea mărfii, conduse cu grijă și pricepere;
- cu materiale cu ajutorul cărora se organizează și protejează tot - lemn, metal, suprafețe vitrate, pe care le repoziționează după indicații, pe care le manipulează, le asamblează și le pregătește din nou pentru utilizare.
Chiar dacă firmele însele au angajați rezistenți din punct de vedere fizic și autovehicule la dispoziție, nu au timpul necesar și, în plus, ar înseamna ca aceștia să presteze, pentru câteva zile, o muncă neprevăzută în fișa postului. În plus, angajații companiei care speră să se mute pe cont propriu nu au folii cu bule, cartoane, cutii, chingi și alte materiale atât de utile pentru manipularea și căratul obiectelor fără să existe zgârieturi, spargeri, ciobiri, deteriorări, distrugeri.
Pe de altă parte, este posibil ca parcul auto al firmei să nu fie destinat transportului de mobilier, de cutii, de mochetă și așa mai departe. O livrare pentru un client plătitor nu poate fi amânată fiindcă firma este ocupată cu ceva intern. Afacerea trebuie să funcționeze cât se poate de neperturbată, iar pentru acest lucru, ajutorul trebuie să fie extern. Este echivalentul externalizării unui serviciu care nu merită să fie prestat intern către prestatorii care se află în cunoștință de cauză și care fac din această activitate business-ul lor.
SprintMove Company înțelege extraordinar de bine aceste aspecte.
A ajuns să cunoască foarte bine domeniul în care activează. Și-a modelat business-ul pentru a fi acolo oricând este nevoie, pentru a prelua toate sarcinile grele apropo de mutările de mobilă sau relocările de firme și pentru a induce o stare de comoditate și de ușurință în beneficiar.
Cu SprintMove, piesele de mobilier se mută... piece of cake
Personalul specializat face mai întâi o analiză de nevoi, stabilește un peț, se pune de comun acord cu beneficiarul asupra momentului prielnic pentru acțiune. Vine pregătit cu:
- materiale extrem de protective;
- forță de muncă perfect optimizată;
- autospecială precis calibrată;
- proceduri stricte de desprindere, dezasamblare;
- maniere specifice de organizare pe categorii, manipulare, cărat până la autospecială, transport, cărat până la destinație, desfăcut, pus pe poziții, asamblat și fixat pe poziții.
SprintMove știe că mulți dintre clienții săi nu realizează decât în ultimul moment faptul că a se muta, a se reloca, implică mult mai mult decât transportul efectiv din punctul A în punctul B, din fața imobilului inițial până în fața imobilului de destinație.
Această companie este educată în spiritul preanalizei, moment în care se calculează volume (cât spațiu ocupă elementele de mobilier, electrocasnicele, dotările de birou, covoarele, mochetele, lucrurile mărunte organizate în cutii, toate împreună? Cum trebuie ele așezate în mașină, cu ce trebuie protejate, ce fel de muchii au? Sunt și lucruri fragile, care trebuie protejate suplimentar prin ceva care crește volumul total?).
Tot în această etapă pregătitoare se observă particularitățile (care este configurația inițială, care va fi configurația finală, la ce etaj sunt situate lucrurile și la ce etaj vor ajunge? Sunt lifturi pe casa scării, sunt funcționale? Cum arată scările? Până unde poate fi adusă dubița sau autospeciala cât mai aproape?).
Nu în ultimul rând, expertul evaluator, aparținând de SprintMove, calculează și necesarul de personal, pentru a îl transmite echipei, ca să se poată pregăti întocmai.
Cum se diferențiază SprintMove Company de concurență
Absolut toate acestea provin din experiența de peste un deceniu a SprintMove Company în mutări mobilă București, mutări mobilă național și internațional, orice fel de mutare ce implică transferul bunurilor în ansamblul său. Plăcut surprinzător este faptul că pasiunea de a ajuta oamenii în acest sens se dezvăluie la intensitate reală, membrii echipei SprintMove fiind conștienți că nu au o muncă ușoară de făcut, dar că au una cu satisfacții, iar lucrul acesta îi determină să muncească pentru alții tot așa de bine, de rapid și cu responsbilitate ca și cum ar munci pentru ei și casele lor sau pentru afacerile lor proprii.
Datorită acestori factori, SprintMove se diferențiază în bine față de concurență.
Mulțumită acestei perspective asumate încă de la bun început, din 2007, business-ul a reușit să se dezvolte constant. Mai întâi, printr-o proporție covâșitoare de recomandări primite de clienții noi de la foștii clienți sau de la clienții fideli – sunt câțiva!
Ulterior, fuziunea cu o altă firmă a venit în mod natural. la fel, perspectiva pro-client a fost câștigătoare, iar rezultatele nu au întârziat să apară: numărul de lucrări s-a mărit considerabil și solicitările din partea clienților au ajuns să aibă o frecvență zilnică; lucrările de nivel internațional au apărut și s-au stabilizat, reprezentând o sursă importantă de venit, iar investițiile în autospeciale, materiale specifice și personal au crescut.
În prezent, compania este un reper în sectorul de mutări mobilă și relocări de firmă, inclusiv în cel de mutări internaționale. Sunt semne suficiente care arată că va rămâne așa în continuare.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.