(P) Cum își fac hotelierii branding - textile de calitate, personalizate, puse la dispoziția clienților

advertorial

Nu este nimic ieșit din comun ca un brand să aibă logo expus, imprimat pe diferite suprafețe. O astfel de tehnică de personalizare este binecunoscută de către companiile de orice fel.

Din dorința de a genera mai mult interes față de brand, tot mai mulți apelează la astfel de abordare. Nu este exclus nici domeniul textil, ce se adresează unităților hoteliere. Aici regăsim și un scop practic și anume o mai ușoară identificare a produselor proprii față de altele, de la firme concurente.

Detalii mici precum eleganţa unei broderii, finețea unui material le reținem prin impact vizual sau mai ales după ce folosim un produs. Hotelierii știu foarte bine că oaspeții au nevoie de confort la superlativ, așadar în ceea ce privește textilele este absolut necesar a apela la producție de calitate.

Brodank Comarnic, producător autohton de textile pentru hoteluri, personalizează prin 3 tehnici

 

Trebuie ținut cont că în cazul textilelor precum prosoape personalizate utilizarea frecventă și deci spălarea frecventă ar putea deteriora timpuriu imprimarea. Brodank Comarnic vine cu 3 variante.

Jaquard, metoda personalizării prin țesere. Modelul nu iese în relief, menținând uniformitatea suprafeței.

Citește și
Ciclonul care afectează Europa ajunge și în România: „Ne așteptăm la un grad ridicat de instabilitate”. Regiunile vizate de furtuni

Broderia, una dintre cele mai populare tehnici cunoscute.
Imprimarea.

Prețurile diferă nu doar din punct de vedere al metodei de imprimare, ci și ținând cont de modelul imprimat și tipul de produs.

Dacă nu sunt personalizate, atunci în mod cert sunt din categoria la comandă. Țesăturile folosite sunt în fond ceea ce asigură confort maxim oaspeților. De la cearșafurile folosite și până la halatele de baie, de la lenjeria de pat și până la prosoape, tot ce stă la dispoziția unui oaspete trebuie să însemne textile de calitate.

La Brodank toate comenzile sunt personalizate. Acest producător mizează pe materie primă de calitate superioară pe care o importă, la rolă, din 7 țări. Înainte de orice comandă, pune la dispoziția clienților și mostre de materiale, pentru că acestea să fie atent observate. Seturile de lenjerie sunt realizate după dimensiuni specifice, culori și modele dorite, dar albul este ca și obligatoriu.

Același producător poate realiza și pilote, perne sau cuverturi, implicit draperii pentru unitățile hoteliere care se respectă. Astfel, este întregit un tablou al țesăturilor de mare utilitate în orice cameră pregătită pentru oaspeți. Rolul lor nu este doar unul estetic, ci și practic.

Teoria bumbacului

 

Știm despre acesta că este materialul preferat, natural, care absoarbe foarte bine și lasă pielea să reziste. Însă nu orice lenjerie de pat din bumbac este automat una de calitate. Cei de la Brodank ne explică: contează densitatea bumbacului, cât de gros este. Acest aspect asigură și rezistența în timp a lenjeriei.
În plus, alături de alte materiale, o lenjerie de pat din bumbac cu finețea satinului în compoziție este ceva mai mult decât se așteaptă un oaspete.

Pentru lenjerii de calitate sau alte textile specifice unităților de cazare prețurile nu sunt neapărat dintre cele mai exagerate. E drept, calitatea costă, însă există și opțiuni în funcție de buget. Brodank Comarnic are însă avantajul de a fi propriul producător, așadar oferă publicului un preț mai bun decât cel al comercianților. Detalii regăsim și în cadrul paginii special dedicată ariei sale de activitate, numită și sugestiv lenjerii-hotel.ro.

Articol recomandat de sport.ro
Un europarlamentar intră în acționariatul lui CFR Cluj: ”Nu poți să refuzi o astfel de ofertă!”
Un europarlamentar intră în acționariatul lui CFR Cluj: ”Nu poți să refuzi o astfel de ofertă!”

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Kaufland celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități
(P) Kaufland celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități

Timp de 4 luni, Kaufland a străbătut mai multe orașe din țară cu proiectul “Caravana A.C.C.E.S.”.

(P) Raiffeisen Bank România susține Dăruiește Viață cu 1 milion de euro
(P) Raiffeisen Bank România susține Dăruiește Viață cu 1 milion de euro

Raiffeisen Bank România susține Dăruiește Viață cu 1 milion de euro pentru demararea construcției campusului medical de la Marie Curie.

(P) 1 milion de litri de ulei alimentar uzat a fost colectat de Auchan România de la clienți și transformat în biocombustibil
(P) 1 milion de litri de ulei alimentar uzat a fost colectat de Auchan România de la clienți și transformat în biocombustibil

În cadrul programului de Colectare și Reciclare a Uleiului Alimentar Uzat, în magazinele Auchan, s-au colectat până în prezent 1 milion de litri de ulei, evitându-se astfel aruncarea necorespunzătoare a acestuia și poluarea mediului înconjurător.

Recomandări
De ce vicepremierul Slovaciei nu a preluat până acum atribuțiile oficiale ale prim-ministrului Fico, împușcat în stradă
De ce vicepremierul Slovaciei nu a preluat până acum atribuțiile oficiale ale prim-ministrului Fico, împușcat în stradă

Bărbatul arestat pentru tentativa de asasinare a premierului slovac a apărut, sâmbătă, pentru prima oară în fața judecătorului.

Cum a fost filmată bona de 69 de ani lovind copilul de un an aflat în grijă. „Treci și bea lăptic! Taci! Taci! Gata!”
Cum a fost filmată bona de 69 de ani lovind copilul de un an aflat în grijă. „Treci și bea lăptic! Taci! Taci! Gata!”

O femeie de 69 de ani, angajată bonă de o familie din București, a fost reținută de poliție și acuzată că a lovit copilașul de 1 an și două luni, pe care trebuia să-l îngrijească. Acum este cercetată sub control judiciar.

Mircea Geoană: sistemul de vot din România, cel mai primitiv din Europa. De ce l-a invocat pe Bill Gates
Mircea Geoană: sistemul de vot din România, cel mai primitiv din Europa. De ce l-a invocat pe Bill Gates

Sistemul de vot din România este cel mai primitiv din toată Europa, crede Mircea Geoană. Secretarul general adjunct al NATO a vorbit despre „democratizarea votului”.