MTV Mobile cu aplicatia MTV Under The Thumb – o premiera in Romania, lansata de MTV si COSMOTE

MTV

MTV si COSMOTE aduc in premiera in Romania o lume virtuala exclusivista, creata special pentru tinerii activi, iubitori de muzica si care doresc sa fie informati in timp real despre cele mai noi hituri, cele mai cool evenimente MTV.

In urma semnarii unui contract prin care isi uneste fortele cu MTV, incepand de astazi, COSMOTE lanseaza in premiera pe piata locala Cartela MTV Mobile powered by COSMOTE si Extraoptiunea MTV Mobile – o noua oferta pentru clientii prepaid, menita sa ofere avantaje personalizate pentru o comunitate extinsa de tineri.

Pe langa beneficiile de voce si date, noul produs ofera si acces gratuit la aplicatia MTV Under The Thumb – pentru utilizatorii de Android si iOS – un portal ce contine cele mai renumite show-uri MTV, cu peste 300 de ore de continut video disponibile. Mai mult, Romania este a 6-a tara din lume unde se lanseaza MTV Mobile si aplicatia MTV Under The Thumb, aliniindu-se astfel Poloniei, Germaniei, Belgiei, Olandei si Elvetiei unde tinerii beneficiaza deja de avantajele, ofertele si informatiile universului MTV, pe cale virtuala.

"MTV este unul dintre cele mai cunoscute si mai vechi branduri printre tineri si si-a pastrat notorietatea in randul multor generatii datorita capacitatii de a inova si de a se adapta schimbarilor sociale si tehnologice. Tocmai de aceea aducem acum in premiera in Romania o surpriza: lansam alaturi de COSMOTE produsul MTV Mobile cu aplicatia . Aici, cei care se vor abona vor descoperi o noua lume MTV, cu o selectie si un continut special creat pentru posesorii de smartphone", declara Lucia Antal, Director Executiv MTV Romania.

„La acest moment, experimentam cu totii realitatea emergenta a unei generatii definite si activate prin Internet, mobil si retele de socializare. Astfel, prin acest nou produs co-branded, adresam o oportunitate uriasa de a oferi oricarui client prepaid o experienta mobila premium, precum si acces exclusiv la sursele de divertisment MTV. Aceasta combinatie unica, prezentata printr-o interfata dinamica si prietenoasa, a fost special conceputa pentru utilizatorii nostri cu nevoi exinse de comunicare, care isi doresc sa fie conectati in permanenta, fiind totodata intens orientati catre continut si foarte activi in comunitati ”, spune Panos Makris, Chief Commercial Officer COSMOTE Romania.

Citește și
Ultimele cuvinte ale unor români dispăruți în inundațiile din Spania: „Sunaţi la 112, nu scăpăm din asta”

"Stim ca reprezentantii generatiei Millenials de astazi sunt in permanenta conectati, isi organizeaza singuri programul si au o maniera proprie de a se uita la televizor. Fanii MTV sunt conectati si pun mare pret pe recomandarile din retelele sociale, iar telefonul mobil este dispozitivul preferat pentru conectivitatea in miscare", a comentat Bartosz Witak, Vicepresedinte si General Manager, CEE & Israel, Viacom International Media Networks.

"MTV Mobile powered by COSMOTE, unul dintre operatorii de top din Romania, este parteneriatul ideal, care va duce brandul MTV in Romania la un alt nivel, iar fanilor din intreaga tara le va facilita accesul la cel mai recent tip de continut MTV, prin intermediul uimitoarei aplicatii, Under the Thumb", a adaugat acesta. Cartela MTV Mobile va fi disponibila la scara larga in toate punctele de vanzare prepaid ale COSMOTE si va fi oferita gratuit la orice reincarcare de minim 5 euro, care va face posibila activarea cartelei.

Odata ce Cartela MTV Mobile este activata, pentru a beneficia de toate avantajele, utilizatorii au la dispozitie extraoptiunea MTV Mobile care, pentru 5,5 euro/luna, permite accesul la oferta promotionala COSMOTE si la aplicatia MTV Under The Thumb. De asemenea, utilizatorii pot fi in permanenta la curent cu cele mai recente stiri si surprize, in baza apartenentei la comunitatea MTV Mobile, pe pagina dedicata de Facebook MTV Mobile Romania.

Viacom International Media Networks (VIMN) este o divizie a Viacom Inc. (NASDAQ: VIA, VIAB). VIMN detine multe dintre cele mai populare branduri de divertisment multimedia din lume, inclusiv Comedy Central, Nickelodeon, VH1, VIVA, MTV. La brandurile Viacom au acces la nivel global peste 600 de milioane de gospodarii din 160 teritorii si 34 de limbi via 166 programe si canale locale si peste 550 de proprietati de media digitale si mobile TV.

Articol recomandat de sport.ro
VIDEO Imagini horror: drogat și băut, fotbalistul de națională a pierdut controlul BMW-ului și a ucis o fetiță de nouă ani
VIDEO Imagini horror: drogat și băut, fotbalistul de națională a pierdut controlul BMW-ului și a ucis o fetiță de nouă ani

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) ME TIME într-un 1SHOT! Dacă vrei să mergi mai departe, începi cu o pauză!
(P) ME TIME într-un 1SHOT! Dacă vrei să mergi mai departe, începi cu o pauză!

Trăim într-o lume agitată, care ne ține mereu în mișcare.

(P) Profi, cel mai mare angajator privat de la noi, recunoscut ca Top Employer în România. Iată ce îl diferențiază
(P) Profi, cel mai mare angajator privat de la noi, recunoscut ca Top Employer în România. Iată ce îl diferențiază

Profi este cel mai mare angajator privat de la noi, cu peste 28.000 de angajați în aproximativ 1.750 de magazine proprii și Partener prezente în aproape 870 de localități urbane și rurale.

(P) Campania #cuMamaLaMamo: Cum poți dona mamei tale mamografia de pe abonament
(P) Campania #cuMamaLaMamo: Cum poți dona mamei tale mamografia de pe abonament

Pe întreaga durată a lunii octombrie, abonatele (dar și abonații) Regina Maria pot dona mamelor lor mamografia inclusă integral din abonament.

Recomandări
Un cuplu de români și fiica lor, morți în inundațiile din Valencia. În casă, masa era pregătită pentru cină
Un cuplu de români și fiica lor, morți în inundațiile din Valencia. În casă, masa era pregătită pentru cină

Un cuplu de români și fiica lor au murit în urma inundațiilor din Spania, după ce au coborât în garaj să își scoată mașina și au fost luați de un șuvoi de apă de 2 metri înălțime.

Un român vrea să dea lovitura în afaceri, după ce a spălat vase în Italia. „Bijuteria
Un român vrea să dea lovitura în afaceri, după ce a spălat vase în Italia. „Bijuteria" ridicată pe terenul casei părintești

După ce a muncit mai bine de 20 de ani în Italia, un bărbat din Jurilovca a revenit acasă și a construit pe terenul casei părintești o pensiune și un restaurant.

8.000 de soldaţi nord-coreeni se află în Kursk. Când ar putea intra în luptă. „Putin verifică reacţia Occidentului”
8.000 de soldaţi nord-coreeni se află în Kursk. Când ar putea intra în luptă. „Putin verifică reacţia Occidentului”

SUA au primit informaţii care arată că „în acest moment” există 8.000 de trupe nord-coreene în regiunea Kursk din Rusia, a declarat joi ambasadorul adjunct al SUA la Naţiunile Unite, Robert Wood, în cadrul Consiliului de Securitate.