MTV Mobile cu aplicatia MTV Under The Thumb – o premiera in Romania, lansata de MTV si COSMOTE

MTV

MTV si COSMOTE aduc in premiera in Romania o lume virtuala exclusivista, creata special pentru tinerii activi, iubitori de muzica si care doresc sa fie informati in timp real despre cele mai noi hituri, cele mai cool evenimente MTV.

In urma semnarii unui contract prin care isi uneste fortele cu MTV, incepand de astazi, COSMOTE lanseaza in premiera pe piata locala Cartela MTV Mobile powered by COSMOTE si Extraoptiunea MTV Mobile – o noua oferta pentru clientii prepaid, menita sa ofere avantaje personalizate pentru o comunitate extinsa de tineri.

Pe langa beneficiile de voce si date, noul produs ofera si acces gratuit la aplicatia MTV Under The Thumb – pentru utilizatorii de Android si iOS – un portal ce contine cele mai renumite show-uri MTV, cu peste 300 de ore de continut video disponibile. Mai mult, Romania este a 6-a tara din lume unde se lanseaza MTV Mobile si aplicatia MTV Under The Thumb, aliniindu-se astfel Poloniei, Germaniei, Belgiei, Olandei si Elvetiei unde tinerii beneficiaza deja de avantajele, ofertele si informatiile universului MTV, pe cale virtuala.

"MTV este unul dintre cele mai cunoscute si mai vechi branduri printre tineri si si-a pastrat notorietatea in randul multor generatii datorita capacitatii de a inova si de a se adapta schimbarilor sociale si tehnologice. Tocmai de aceea aducem acum in premiera in Romania o surpriza: lansam alaturi de COSMOTE produsul MTV Mobile cu aplicatia . Aici, cei care se vor abona vor descoperi o noua lume MTV, cu o selectie si un continut special creat pentru posesorii de smartphone", declara Lucia Antal, Director Executiv MTV Romania.

„La acest moment, experimentam cu totii realitatea emergenta a unei generatii definite si activate prin Internet, mobil si retele de socializare. Astfel, prin acest nou produs co-branded, adresam o oportunitate uriasa de a oferi oricarui client prepaid o experienta mobila premium, precum si acces exclusiv la sursele de divertisment MTV. Aceasta combinatie unica, prezentata printr-o interfata dinamica si prietenoasa, a fost special conceputa pentru utilizatorii nostri cu nevoi exinse de comunicare, care isi doresc sa fie conectati in permanenta, fiind totodata intens orientati catre continut si foarte activi in comunitati ”, spune Panos Makris, Chief Commercial Officer COSMOTE Romania.

Citește și
„Al treilea război mondial a început”. Valeri Zalujnîi, ambasadorul Ucrainei în Marea Britanie și fostul comandant al armatei, declarații

"Stim ca reprezentantii generatiei Millenials de astazi sunt in permanenta conectati, isi organizeaza singuri programul si au o maniera proprie de a se uita la televizor. Fanii MTV sunt conectati si pun mare pret pe recomandarile din retelele sociale, iar telefonul mobil este dispozitivul preferat pentru conectivitatea in miscare", a comentat Bartosz Witak, Vicepresedinte si General Manager, CEE & Israel, Viacom International Media Networks.

"MTV Mobile powered by COSMOTE, unul dintre operatorii de top din Romania, este parteneriatul ideal, care va duce brandul MTV in Romania la un alt nivel, iar fanilor din intreaga tara le va facilita accesul la cel mai recent tip de continut MTV, prin intermediul uimitoarei aplicatii, Under the Thumb", a adaugat acesta. Cartela MTV Mobile va fi disponibila la scara larga in toate punctele de vanzare prepaid ale COSMOTE si va fi oferita gratuit la orice reincarcare de minim 5 euro, care va face posibila activarea cartelei.

Odata ce Cartela MTV Mobile este activata, pentru a beneficia de toate avantajele, utilizatorii au la dispozitie extraoptiunea MTV Mobile care, pentru 5,5 euro/luna, permite accesul la oferta promotionala COSMOTE si la aplicatia MTV Under The Thumb. De asemenea, utilizatorii pot fi in permanenta la curent cu cele mai recente stiri si surprize, in baza apartenentei la comunitatea MTV Mobile, pe pagina dedicata de Facebook MTV Mobile Romania.

Viacom International Media Networks (VIMN) este o divizie a Viacom Inc. (NASDAQ: VIA, VIAB). VIMN detine multe dintre cele mai populare branduri de divertisment multimedia din lume, inclusiv Comedy Central, Nickelodeon, VH1, VIVA, MTV. La brandurile Viacom au acces la nivel global peste 600 de milioane de gospodarii din 160 teritorii si 34 de limbi via 166 programe si canale locale si peste 550 de proprietati de media digitale si mobile TV.

Articol recomandat de sport.ro
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
HALF IS FREE PINK EDITION te așteaptă în acest weekend, la Cluj!
HALF IS FREE PINK EDITION te așteaptă în acest weekend, la Cluj!

ADVERTORIAL | Half Is Free, cel mai așteptat eveniment de shopping al sezonului, vine la Cluj pe 24 noiembrie 2024!

(P) Strategiile sustenabile ale EGGER - de la reciclarea lemnului uzat la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră
(P) Strategiile sustenabile ale EGGER - de la reciclarea lemnului uzat la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră

EGGER, unul dintre angajatorii de top din Moldova, este cel mai mare colector și reciclator de lemn uzat din România.

(P) MedLife schimbă modul în care românii percep spitalele
(P) MedLife schimbă modul în care românii percep spitalele

MedLife, cea mai mare reţea de servicii medicale private din România, devine pionier al transformării spitalului dintr-un spațiu al vindecării într-unul care îmbină medicina, educația și arta.

Recomandări
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare

A început votul în diaspora pentru alegerile prezidențiale. Românii din străinătate au la dispoziție trei zile pentru a-și alege președintele.

Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi

Mai sunt doar trei zile până la primul tur al alegerilor prezidențiale, iar ultimul sondaj arată noi evoluții în lupta pentru turul al doilea: George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi.

Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”
Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”

Marcel Ciolacu spune că va prezenta actele pentru a dovedi că și-a plătit zborul cu un avion privat la Nisa, însă va face acest lucru atunci când va dori el.