MTV Mobile cu aplicatia MTV Under The Thumb – o premiera in Romania, lansata de MTV si COSMOTE

MTV

MTV si COSMOTE aduc in premiera in Romania o lume virtuala exclusivista, creata special pentru tinerii activi, iubitori de muzica si care doresc sa fie informati in timp real despre cele mai noi hituri, cele mai cool evenimente MTV.

In urma semnarii unui contract prin care isi uneste fortele cu MTV, incepand de astazi, COSMOTE lanseaza in premiera pe piata locala Cartela MTV Mobile powered by COSMOTE si Extraoptiunea MTV Mobile – o noua oferta pentru clientii prepaid, menita sa ofere avantaje personalizate pentru o comunitate extinsa de tineri.

Pe langa beneficiile de voce si date, noul produs ofera si acces gratuit la aplicatia MTV Under The Thumb – pentru utilizatorii de Android si iOS – un portal ce contine cele mai renumite show-uri MTV, cu peste 300 de ore de continut video disponibile. Mai mult, Romania este a 6-a tara din lume unde se lanseaza MTV Mobile si aplicatia MTV Under The Thumb, aliniindu-se astfel Poloniei, Germaniei, Belgiei, Olandei si Elvetiei unde tinerii beneficiaza deja de avantajele, ofertele si informatiile universului MTV, pe cale virtuala.

"MTV este unul dintre cele mai cunoscute si mai vechi branduri printre tineri si si-a pastrat notorietatea in randul multor generatii datorita capacitatii de a inova si de a se adapta schimbarilor sociale si tehnologice. Tocmai de aceea aducem acum in premiera in Romania o surpriza: lansam alaturi de COSMOTE produsul MTV Mobile cu aplicatia . Aici, cei care se vor abona vor descoperi o noua lume MTV, cu o selectie si un continut special creat pentru posesorii de smartphone", declara Lucia Antal, Director Executiv MTV Romania.

„La acest moment, experimentam cu totii realitatea emergenta a unei generatii definite si activate prin Internet, mobil si retele de socializare. Astfel, prin acest nou produs co-branded, adresam o oportunitate uriasa de a oferi oricarui client prepaid o experienta mobila premium, precum si acces exclusiv la sursele de divertisment MTV. Aceasta combinatie unica, prezentata printr-o interfata dinamica si prietenoasa, a fost special conceputa pentru utilizatorii nostri cu nevoi exinse de comunicare, care isi doresc sa fie conectati in permanenta, fiind totodata intens orientati catre continut si foarte activi in comunitati ”, spune Panos Makris, Chief Commercial Officer COSMOTE Romania.

Citește și
kaufkand varstnici
(P) Kaufland România și Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor, a lansat Camera de Socializare a Seniorilor

"Stim ca reprezentantii generatiei Millenials de astazi sunt in permanenta conectati, isi organizeaza singuri programul si au o maniera proprie de a se uita la televizor. Fanii MTV sunt conectati si pun mare pret pe recomandarile din retelele sociale, iar telefonul mobil este dispozitivul preferat pentru conectivitatea in miscare", a comentat Bartosz Witak, Vicepresedinte si General Manager, CEE & Israel, Viacom International Media Networks.

"MTV Mobile powered by COSMOTE, unul dintre operatorii de top din Romania, este parteneriatul ideal, care va duce brandul MTV in Romania la un alt nivel, iar fanilor din intreaga tara le va facilita accesul la cel mai recent tip de continut MTV, prin intermediul uimitoarei aplicatii, Under the Thumb", a adaugat acesta. Cartela MTV Mobile va fi disponibila la scara larga in toate punctele de vanzare prepaid ale COSMOTE si va fi oferita gratuit la orice reincarcare de minim 5 euro, care va face posibila activarea cartelei.

Odata ce Cartela MTV Mobile este activata, pentru a beneficia de toate avantajele, utilizatorii au la dispozitie extraoptiunea MTV Mobile care, pentru 5,5 euro/luna, permite accesul la oferta promotionala COSMOTE si la aplicatia MTV Under The Thumb. De asemenea, utilizatorii pot fi in permanenta la curent cu cele mai recente stiri si surprize, in baza apartenentei la comunitatea MTV Mobile, pe pagina dedicata de Facebook MTV Mobile Romania.

Viacom International Media Networks (VIMN) este o divizie a Viacom Inc. (NASDAQ: VIA, VIAB). VIMN detine multe dintre cele mai populare branduri de divertisment multimedia din lume, inclusiv Comedy Central, Nickelodeon, VH1, VIVA, MTV. La brandurile Viacom au acces la nivel global peste 600 de milioane de gospodarii din 160 teritorii si 34 de limbi via 166 programe si canale locale si peste 550 de proprietati de media digitale si mobile TV.

Articol recomandat de sport.ro
Gigi Becali a bătut palma cu Dan Șucu și a obținut un profit de 100 de milioane de euro: "S-a ținut de cuvânt"
Gigi Becali a bătut palma cu Dan Șucu și a obținut un profit de 100 de milioane de euro: "S-a ținut de cuvânt"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Kaufland România și Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor, a lansat Camera de Socializare a Seniorilor
(P) Kaufland România și Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor, a lansat Camera de Socializare a Seniorilor

Kaufland România în parteneriat cu Asociația Niciodată Singur au lansat oficial Camera de Socializare a Seniorilor, un spațiu dedicat vârstnicilor în incinta Galeriei Kaufland Pantelimon (Soș. Pantelimon, nr. 244-246).  

(P) ASUS ProArt P16 OLED: Performanță fără limite pentru profesioniștii creativi
(P) ASUS ProArt P16 OLED: Performanță fără limite pentru profesioniștii creativi

Când inspirația nu cunoaște limite, ai nevoie de un laptop care să se ridice la înălțimea ideilor tale.

(P) La ROG Challenge 2024, liceenii pasionați de gaming au devenit dezvoltatori de jocuri video
(P) La ROG Challenge 2024, liceenii pasionați de gaming au devenit dezvoltatori de jocuri video

Într-o lume tot mai digitalizată, pasiunea pentru jocurile video nu mai înseamnă doar distracție. Liceenii bucureșteni au demonstrat că acestea pot fi o formă de artă și un prim pas spre o carieră în programare sau tehnologie.

Recomandări
Armata Română în alertă, după ce a detectat un ”semnal de ţintă aeriană de mici dimensiuni” la 15 kilometri de Chilia Veche
Armata Română în alertă, după ce a detectat un ”semnal de ţintă aeriană de mici dimensiuni” la 15 kilometri de Chilia Veche

Ministerul Apărării a anunţat, joi seara, că radarele Armatei au detectat un ”semnal de ţintă aeriană de mici dimensiuni” la 15 kilometri de Chilia Veche.

Noi detalii în cazul prăbușirii avionului în Kazahstan. Rușii ar fi confundat aparatul cu o dronă a Ucrainei
Noi detalii în cazul prăbușirii avionului în Kazahstan. Rușii ar fi confundat aparatul cu o dronă a Ucrainei

Avionul companiei din Azerbaidjan, prăbușit în Kazahstan, a fost cel mai probabil, lovit de o rachetă sol-aer a unui sistem rusesc Panțir, care l-ar fi confundat cu o dronă ucraineană.

Facturile Nordis, prezentate de Marcel Ciolacu, prezintă mai multe semne de întrebare cu privire la veridicitatea lor
Facturile Nordis, prezentate de Marcel Ciolacu, prezintă mai multe semne de întrebare cu privire la veridicitatea lor

Marcel Ciolacu s-a ținut de cuvânt și a postat pe TikTok documente care, spune el, ar fi dovada că a plătit din banii personali zborurile la Nisa și Madrid.