(P) Cum să organizezi programul de lucru în regim de telemuncă sau să decalezi programul de lucru, așa cum cer autoritățile

creasoft

Compania românească de software Creasoft a dezvoltat o soluție care ajută atât angajații, cât și angajatorii să planifice zilele în care lucrează de acasă în Telemuncă sau de la birou în următoarea perioadă.

Noul modul software de planificare a muncii este parte integrantă din soluția profesională de pontaj electronic al companiei Creasoft și oferă posibilitatea de autoplanificare de către angajat, în limita unor restricții configurabile de către departamentul HR.

Și acum, dar și în viitor, nu se va renunța complet la munca de la sediul firmei, oamenii au nevoie să socializeze și vor vrea să meargă la birou una, două, trei zile pe săptămână, iar restul săptămânii vor lucra în sistem Telemuncă. Office-urile care au rămas au trebuit rearanjate, pentru a respecta distanțarea. Din această cauză e nevoie de un planificator, la care să aibă acces angajații și unde este posibil chiar să își autoprogrameze zilele în care aleg să muncească de la birou, sau să li se solicite asta de către angajator. Sunt departamente în care managerul poate avea nevoie zilnic de un număr minim de salariați la sediul firmei, caz în care solicită angajaților acest lucru. Acest software de planificare îi ajută să se organizeze mult mai eficient. Noul planificator electronic al programului de lucru permite și decalarea lucrului în mai multe schimburi, pentru a se evita venirea sau plecarea de la muncă de către mai mult de 50 de persoane în același timp.

În multe cazuri, spațiile de birouri restrânse de companii în perioada de pandemie sau recompartimentate astfel încât să permită distanțare reală, inclusiv prin micșorarea numărului de birouri și scaune, nu mai dau posibilitatea să vină la birou toți angajații. În acest caz, planificatorul este un instrument obligatoriu prin care să se limiteze numărul angajaților care pot veni la birou. Fără acest planificator ar fi haos și am ajunge la situația hilară în care angajații care vin la birou nu ar avea unde să își desfășoare activitatea, din lipsa de birouri fizice care sunt mai puține decât numărul de angajați.

Planificatorul de muncă este integrat în soluția de pontaj electronic CREASOFT și totul costă doar 1,5 euro/lună/angajat. Detalii pe www.creasoft.ro

Citește și
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei

IMPORTANT:

Creasoft Time Management SRL este Unitate Autorizată Protejată (UAP) și poți implementa gratuit sistemul de Pontaj Electronic Creasoft împreuna cu modulul software de planificare a muncii pentru instituția ta. Alege să transformi în investiție Taxa pentru Persoane cu Handicap datorată statului.

Dacă ai mai mult 50 de salariați, este posibil, în mod obiectiv, să nu atingi numărul de salariați cu dizabilități, obligatoriu legal. În această situație vei datora statului o taxă care poate deveni împovărătoare. Transformă măcar o parte din acest cost într-un avantaj pentru instituția ta.

Extras din legislație: Ministerul Muncii și Protecției Sociale

LEGEA nr. 193 din 21 august 2020, pentru modificarea și completarea Legii nr. 448/2006 privind protectia și promovarea drepturilor persoanelor cu dizabilități a modificat definiția unităților protejate și a reintrodus în lege posibilitatea ca jumătate din valoarea vărsămintelor de la persoane juridice pentru persoanele cu handicap neîncadrate să fie utilizată pentru achiziții de bunuri și servicii de la unități protejate.

Potrivit art. 78 alin. (3) lit. b) din Legea 448/2006 - persoanele juridice cu cel puțin 50 de angajați, dar care nu angajează persoane cu handicap, în proporție de minimum 4% din numărul total de angajați, pot opta să plătească, lunar, către bugetul de stat o sumă reprezentând echivalentul a minimum 50% din salariul de baza minim brut pe țară garantat în plată înmulțit cu numărul de locuri de muncă în care nu au angajat persoane cu handicap, iar cu suma reprezentând diferența până la nivelul sumei prevăzute la lit. a) să achiziționeze, pe bază de parteneriat, produse și/sau servicii realizate prin activitatea proprie a persoanelor cu handicap angajate în unități protejate autorizate.

Creasoft este producător român de soluții electronice și software de pontaj și opțional control acces securizat și este lider de piață din 2017. Compania este deținută de antreprenorul Adrian Dinu, unul dintre foștii acționari ai SAS Grup (companie care operează platforma de monitorizare alarma.ro).

În prezent, soluția de pontaj Creasoft permite pontajul clasic cu carduri RFID sau amprentă, pontajul de pe telefonul mobil cu verificarea locului de desfășurare a activității, dar și monitorizarea activității de pe PC pentru angajații în regim de Telemuncă.

Peste 300 de companii cu peste 25.000 de angajați au ales soluția de pontaj Creasoft.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Formula ideală pentru micul dejun: Recomandările specialiștilor pentru o masă sănătoasă și echilibrată
(P) Formula ideală pentru micul dejun: Recomandările specialiștilor pentru o masă sănătoasă și echilibrată

Cele mai recente cercetări nutriționale stabilesc formula ideală pentru micul dejun.

(P) Experți de top din Turcia, mai aproape de copiii și medicii din România
(P) Experți de top din Turcia, mai aproape de copiii și medicii din România

Experți în sănătatea pediatrică de renume internațional, cu performanțe remarcabile la spitalele Memorial din Turcia, au prezentat în fața medicilor români cele mai recente metode de tratament în domenii critice.

(P) Cum să optimizați spațiul din depozit? Optați pentru rafturi metalice de la Logh Industrial
(P) Cum să optimizați spațiul din depozit? Optați pentru rafturi metalice de la Logh Industrial

Magazinele online au devenit mai populare, soluții de business care aproape că exclud variantele fizice.

Recomandări
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână

Unul din cele mai bune licee din București, Colegiul Național Gheorghe Lazăr, a simțit că trebuie să se reinventeze. În urmă cu patru ani directoarea a gândit un proiect pilot îndrăzneț, mai apropiat de cerințele actuale ale învățământului.  

TAROM și-a
TAROM și-a "pensionat" o parte din flotă. Soartă grea pentru unele avioane Airbus A318

Avioane Airbus care au aparținut flotei TAROM au ajuns la fier vechi. Două dintre acestea au fost dezasamblate de noul proprietar direct la Otopeni.

ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”
ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”

Scene de infarct joi dimineță pe autostrada A3, între București și Ploiești. 12 mașini s-au izbit că niște popice într-un carambol care a forțat autoritățile să activeze planul roșu de intervenție.