Centrele de servicii, un business in plina expansiune. Ce presupune munca intr-un birou de outsourcing
Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane cu un grad ridicat de competenta.
In ultimii ani, tot mai multe companii apeleaza la servicii specializate din partea unor centre de outsourcing, care le pot oferi experiza necesara si le pot furniza cei mai buni specialisti in domeniile lor de activitate.
Centrul de servicii partajate cu cea mai accelerata crestere, potrivit unei distinctii oferite in cadrul Romanian Outsourcing awards, Societe Generale European Business Services ofera diferite servicii in domenii precum contabilitate si finante, achizitii, resurse umane, activitati de back office sau IT pentru entitatile grupului Societe Generale din 35 de tari.
Angajatii romani gestioneaza proiecte cu mare valoare adaugata de care beneficiaza echipe Societe Generale din toata Europa. Centrul de servicii a reusit sa atraga din ce in ce mai multi angajati de la an la an datorita oportunitatilor de dezvoltare profesionala si personala intr-un mediu de lucru placut, cu acces la know-how si resurse internationale. Cultura organizationala puternica este vizibila din insusirea rapida a valorilor de spirit de echipa, inovatie, responsabilitate si dedicare pe care angajatii le pun in aplicare zi de zi.
Angajatii, resursa cea mai importanta a unei companii
Societe Generale European Business Services isi pretuieste angajatii si acest lucru este evident din atentia pe care o acorda recrutarii si din preocuparea constanta de a adapta pachetul de compensatii si beneficii la profilul angajatilor pentru a le depasi constant asteptarile.
Un angajat tipic al centrului de servicii are varsta medie de 30 de ani, studii superioare, stapaneste la nivel avansat 2 sau 3 limbi straine, este dornic sa invete lucruri noi si are un apetit crescut pentru inovatie.
Cum atragi cei mai buni angajati?
Angajatii, in marea lor majoritate femei, beneficiaza de un pachet de compensatii atractiv menit sa creeze un echilibru intre viata personala si profesionala.
Astfel, pe langa salariul competitiv, bonuri de masa, asigurare de sanatate, prima de transport si contributia la pilonul 3 de pensii dupa un an petrecut in companie, angajatii au parte de un program de lucru flexibil, cu posibilitatea de a lucra o zi de acasa, au acces la numeroase resurse de invatare, se pot relaxa in sala de masaj, primesc fructe din partea companiei, reduceri din partea a numerosi furnizori parteneri pentru calatorii, activitati de petrecere a timpului liber sau sportive si servicii bancare preferentiale oferite de BRD.
Tot din zona de dezvoltare face parte si proiectul Lunch&Learn, dedicat diviziei de IT. In fiecare saptamana, timp de o ora, angajatii iau parte la o sesiune de discutii pe baza unui mix de subiecte din zona financiara si IT : Dokker, Big Data, Machine Learning si DevOps. Sesiunile au loc in laboratorul de inovatie si atrag de fiecare data in jur de 30-40 de angajati.
In plus, oportunitatile de dezvoltare profesionala sunt un factor motivational puternic pentru satisfactia angajatilor care sunt incurajati sa inoveze, sa isi sutina ideile si sa genereze schimbari. Integrarea intr-un grup international cu peste 145.000 de angajati in 67 de tari ofera o experienta de lucru multiculturala si o deschidere catre noi oportunitati de cariera.
Lucrul in echipa si colaborarile sunt importante, de aceea compania dezvolta diverse programe interne la finalul carora angajatii dezvolta abilitati si competente profesionale noi, utile pentru viitorul lor: Hackaton-uri si acceleratoare de business care expun participantii la un nou mod de lucru; posibilitatea de a-si dezvolta spiritul antreprenorial lucrand de la distanta, din sediul partenerilor; hub-uri de inovatie unde angajatii testeaza tehnologii noi cum ar fi inteligenta artificiala.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.