Orașul devenit magnet pentru turiști, cu investiții în promovare zero
Un orăşel de coastă din sudul Australiei a devenit peste noapte un magnet pentru amatorii de vacanţe cu rulota, dar nu numai. Şi totul s-a întâmplat fără că autorităţile să investească vreun ban în promovare.
Un localnic a postat pe Instagram imagini cu peisajele de vis din jur şi oamenii au început să meargă acolo.
Esperance, un orăşel cu nici zece mii de suflete, este pitit printre stânci. Dar are şi un lac cu apă roz, plaje cu nisip alb şi apă turcoaz. Însă nu turismul era ocupaţia de bază a localnicilor, ci agricultură. Acum, faima dobândită în mediul virtual de micuța așezare e pe cale să schimbe acest lucru.
Alexandra Cameron, blogger:"Nu auzisem de Esperance până n-am văzut un post pe Instagram. Când am văzut cât de fumoasă este zona, mi-am zis că trebuie neapărat să venim."
O tânăra îşi câştigă existenţa graţie unui blog de călătorie. Tot ce are încape într-o rulotă, cu care cutreieră lumea în căutare de locuri frumoase. Oameni că ea au sporit reputaţia oraşului.
Jaimen Hudson, fotograf:"Un tip a venit la magazin zilele trecute şi mi-a spus că a călătorit peste 24.000 de kilometri din Anglia. Mi-a văzut filmuleţele şi vrea să filmeze el însuşi plajele cu dronă."
Acest tânăr este autorul imaginilor care au făcut orașul cunoscut. Înregistrările sale cu plajele filmate de sus au peste două milioane şi jumătate de vizualizări - cu alte cuvinte, cel puțin tot atâţia potenţiali turişti. Localitatea nu are foarte multe hoteluri, aşa că, deocamdată, atrage mai ales oameni care călătoresc cu tot cu casă, adică amatori de "vacanţe cu rulotă". Parcările sunt pline, la fel şi puţinele restaurante.
"În urmă cu 15 ani era un eveniment când venea câte un străin. Acum parcă suntem la ONU." - povesteşte un localnic.