Românii aleg tot mai mult turismul balnear cu familia. Cu cât au crescut vânzările în 2017
Dacă turismul balnear era asociat în trecut cu vârsta a treia, acum tot mai multe familii cu copii merg în astfel de locuri.
Hotelierii au investit masiv în zonele de relaxare şi distracţie, astfel ca turiştii de toate vârstele nu au timp să se plictisească.
Iar cererile pentru vacanţe în stațiuni balneo-termale au dus la vânzări mai mari cu 20% în 2017, faţă de anul trecut.
Staţiunile balneoclimaterice s-au modernizat şi au parcuri acvatice, bazine termale şi centre SPA. Iar turiştii sunt încântaţi că toate aceste facilităţi sunt într-un singur loc.
În judeţul Covasna, de exemplu, hotelierii şi-au dat seama că e rost de profit şi au investit în această direcţie: cât mai multe servicii integrate.
Toate hotelurile din Covasna au baze de tratament, însă în ultimii ani au apărut din ce în ce mai multe astfel de centre de agrement care se adresează tocmai turiştilor tineri şi foarte activi.
Cele mai căutate staţiuni sunt Băile Felix, Herculane, Sovata, Covasna, Vatra Dornei, Călimăneşti-Căciulata sau Băile Olăneşti.
Godra Arpad, reprezentant hotel staţiunea Sovata> "Piaţa se mişcă spre servicii cu mai multe facilităţi în perioada de vară avem mai mulţi familişti din România cu cel puţin un copil."
Dacă în anii trecuţi în aceste staţiuni veneau de regulă persoane de vârsta a treia pentru diverse tratamente, acum găsim multe familii cu copii. Cei mici vor locuri de joacă, în timp ce adulţii, centre de relaxare.
Vârsta medie a celor care vizitează astfel staţiuni a scăzut de la 70-80 de ani, la 45-50 de ani, spun cei din industria turismului.