Cum poți obține o cameră de hotel mai bună, la un preț mai mic. Trucul pe care nu vor hotelierii să-l știe clienții

Obținerea unei camere mai bune la hotel fără costuri suplimentare ține adesea de momentul rezervării, atitudinea față de personal și câteva detalii mai puțin cunoscute despre politica internă a hotelurilor.
Înainte de orice călătorie este bine să fiți bine informați în ceea ce privește locul în care urmează să vă cazați.
Trucuri pentru a obține o cameră de hotel mai bună fără să plătești în plus
Turiștii trebuie să țină cont de câteva lucruri utile atunci când își aleg hotelul în care urmează să stea.
Puteți negocia
Nu toate hotelurile permit asta, însă unele unități de cazare sunt dispuse să negocieze cu turiștii prețul camerei în care urmează să stea. Contează și numărul de zile și de camere rezervate. Pentru asta trebuie să faceți rezervarea direct la hotelul sau pensiunea în care urmează să stați.
Site-urile de rezervări online vă pot induce în eroare
Hotelurile pot plăti un comision de până la 30% site-urilor de rezervări online. Ei bine, dacă rezervați direct la hotel veți economisi bani, atât voi, cât și administratorii cazării.
Dacă ajungeți mai repede nu veți primi camera mai repede
Majoritatea hotelierilor își setează ora de check-in în jurul prânzului, în funcție de disponibilitate, desigur. Așa că dacă ajungeți mai devreme nu înseamnă că veți primi și camera pe care ați rezervat-o mai devreme. În acest timp o menajeră se ocupă de aranjarea și curățarea camerei.
Totuși, puteți stabili înainte cu angajații hotelului să intrați mai repede în cameră, în măsura în care există disponibilitate.
Puteți cere o cameră mai bună
Deși pare greu de crezut, după ce ați făcut check-in-ul aveți posibilitatea să cereți o cameră mai bună. Cum? În primul rând adresați-vă unui angajat al hotelului când nu aveți și alți oaspeți în jur. Cereți o cameră de colț și veți obține o cameră mai spațioasă decât cea pe care ați rezervat-o inițial, fără a plăti costuri suplimentare, conform rd.com.
Nu sunați în timpul orei de check-in
Nu sunați la recepție între orele 9:00 și 14:00 pentru o cerere specială. În acest interval de timp este efectuat check-in-ul și, cel mai probabil, angajații nu vor răspunde la cererea voastră.
Dacă călătoriți frecvent, mergeți la același hotel de fiecare dată
Faceți cunoștință cu personalul și încercați să legați o relație. Clienții fideli sunt recunoscuți și tratați ca VIP-uri. Ați putea obține upgrade-uri gratuite, reduceri și multe altele.
Nu aveți nicio garanție că veți primi camera pe care ați cerut-o
Dacă solicitați un pat matrimonial, nu există nicio garanție că îl veți și primi. Sunați direct la hotel și specificați tipul de cameră pe care îl vreți cu câteva zile înainte de călătorie. Apoi, faceți-o din nou în ziua rezervării.
În cazul în care hotelul nu vă poate onora dorința, este posibil să primiți opțiunea de a vă caza într-un apartament. O altă variantă este să vi se ofere micul dejun gratuit.
Hotelurile au posibilitatea de a schimba camerele clienților, dacă există disponibilitatea. Dacă sunteți și client fidel este foarte probabil ca angajații să fie mai atenți.
Ce înseamnă disponibilitate la cerere
„Disponibilitate la cerere” înseamnă că un anumit produs sau serviciu — în acest caz, o cameră de hotel — nu este garantat ca fiind disponibil în acel moment, dar poate fi oferit dacă se face o solicitare și dacă există posibilitatea.
În turism, se folosește frecvent pentru:
• Camere speciale (ex: cu vedere, apartamente, camere de colț)
• Check-in devreme sau check-out târziu
• Servicii suplimentare gratuite (ex: mic dejun, pat pentru copil)
Hotelul îți poate oferi ceea ce ceri doar dacă are camere libere sau resurse disponibile în acel moment.