Cele mai grave greșeli pe care le fac turiștii cazați la hotel
Un angajat al industriei hoteliere a dezvăluit care sunt cele mai comune greșeli pe care le fac turiștii în momentul în care ajung la hotel.
Rezervarea camerelor de hotel
Dacă ați avut o experiență bună rezervând o cameră prin intermediul unor site-uri web terțe probabil că sunteți norocoși.
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
Se întâmplă ca unele site-uri web să vândă camere pe care hotelul nu le are disponibile, nu comunică hotelului cerințele turiștilor sau rezervă o cameră pentru o dată greșită. Aceasta este doar o listă scurtă de moduri în care lucrurile pot merge prost.
„Dacă doriți să vă garantați că veți avea unde să stați în timpul călătoriei, vă recomand cu tărie să faceți rezervări direct la hotel, vizitând site-ul acestuia sau sunând la numărul de telefon al acestuia. Unele hoteluri chiar egalează prețurile cu site-urile terților și au politici de anulare mult mai flexibile”, spune un angajat din industria hotelieră, conform Insider.
Necitirea documentației la check-in
În general, este o bună practică să citiți documentele înainte de a le semna. Citirea documentației pe care trebuie să o semnați la check-in vă va ajuta să înțelegeți tot ceea ce acceptați și va evita confuziile atunci când vă verificați extrasul de cont.
Chiar dacă nu aveți chef să o citiți, cel mai probabil agentul de la recepție o va rezuma, explicându-vă toate lucrurile importante pe care trebuie să le știți.
„Vă sugerez cu căldură să ascultați acest discurs. Cei mai mulți oameni nu o fac și apoi fac din asta o problemă a personalului atunci când sunt confuzi în legătură cu ceva”, explică un angajat al hotelului.
Camera de hotel
Cameră murdară? Televizorul nu funcționează? Oaspeți gălăgioși deasupra? Nu trebuie să îndurați aceste neplăceri pentru tot sejurul - aduceți-le în discuție cât mai curând posibil cu personalul de la hotel.
Personalul hotelului poate rezolva aproape întotdeauna orice problemă pe care o aveți. S-ar putea chiar să primiți o cameră mai bună fără să plătiți un cost suplimentar.
Check-out
Din punct de vedere tehnic nu este o greșeală să uitați să faceți check-out-ul la ora stabilită. Să lăsați cheia la recepție și să semnați formularul că ați părăsit hotelul nu ar trebui să dureze mult.
Dacă totuși sunteți pe grabă, puteți pur și simplu să vă adresați unui angajat al hotelului pentru a-l anunța că ați plecat.
Asta le permite hotelierilor să știe că ați plecat, astfel încât agentul de la recepție să poată finaliza procesul tehnic de check-out și menajera să poată începe să curețe camera.