Gara de Nord din Timisoara arata ca dupa bombardament.CFR nu poate face decat lucrari de cosmetizare
Cartea de vizita a orasului, Gara de Nord din Timisoara, nu va fi reabilitata prea curand.
La mijloc este un litigiu cu firma israeliana care a inceput lucrarile de reabilitare in 2005, si care se afla inca pe masa judecatorilor de la Curtea de Arbitraj International din Paris. Pana la solutionarea dosarului, in gara nu se fac decat lucrari minore, de cosmetizare, la copertinele peroanelor.
La Gara de Nord din Timisoara, timpul pare sa se fi oprit in loc. Firma israeliana care a castigat proiectul de renovare in valoare de un milion si 800 de mii de euro, a intrat in litigiu cu reprezentantii CFR, iar lucrarile s-au impotmolit.
"Contractul a avut perioada de executie 2005-2007. Din pacate, la sfarsitul perioadei contractate s-au facut doar 36% din lucrari. A aparut un diferend intre firma constructoare si firma de consultant. Deci a fost asa, un cerc vicios", a declarat Mircea Benec, directorul Regionalei CFR Timisoara.
Pana cand conflictul intre cele doua parti va fi rezolvat de Curtea de Arbitraj International din Paris, regionala CFR Timisoara nu are bani decat pentru cosmetizarea copertinelor care acopera peroanele din gara.
"Se reface partea de hidroizolatie de deasupra, se inlocuiesc burlanele in partea de scurgere a apelor si, bineinteles, se zugravesc, se da o noua fata a acestei gari", a afirmat
directorul Regionalei CFR Timisoara:
Calatorii nu sunt insa prea entuziasmati de schimbarea la fata a garii. Principala poarta de intrare in oras arata ca dupa razboi.
Deocamdata nu se stie cate locomotive vor mai rasuna in pe peroanele din Timisoara pana cand calatorii vor putea cobori intr-o gara demna de un oras european.
Sursa: Pro TV
Etichete: timisoara, gara de nord, reabilitare, modernizare,
Dată publicare:
06-09-2012 12:08