Gara de Nord din Timisoara arata ca dupa bombardament.CFR nu poate face decat lucrari de cosmetizare

×
Codul embed a fost copiat

Cartea de vizita a orasului, Gara de Nord din Timisoara, nu va fi reabilitata prea curand.

 La mijloc este un litigiu cu firma israeliana care a inceput lucrarile de reabilitare in 2005, si care se afla inca pe masa judecatorilor de la Curtea de Arbitraj International din Paris. Pana la solutionarea dosarului, in gara nu se fac decat lucrari minore, de cosmetizare, la copertinele peroanelor.

La Gara de Nord din Timisoara, timpul pare sa se fi oprit in loc.  Firma israeliana care a castigat proiectul de renovare in valoare de un milion si 800 de mii de euro, a intrat in litigiu cu reprezentantii CFR, iar lucrarile s-au impotmolit.

"Contractul a avut perioada de executie 2005-2007. Din pacate, la sfarsitul perioadei contractate s-au facut doar 36% din lucrari. A aparut un diferend intre firma constructoare si firma de consultant. Deci a fost asa, un cerc vicios", a declarat Mircea Benec, directorul Regionalei CFR Timisoara.

Pana cand conflictul intre cele doua parti va fi rezolvat de Curtea de Arbitraj International din Paris, regionala CFR Timisoara nu are bani decat pentru cosmetizarea copertinelor care acopera peroanele din gara.

Citește și
gara Hong Kong - 2
Chinezii vor revolutiona mersul cu trenul. Proiectul SF care va schimba fata Hong Kong-ului. FOTO

"Se reface partea de hidroizolatie de deasupra, se inlocuiesc burlanele in partea de scurgere a apelor si, bineinteles, se zugravesc, se da o noua fata a acestei gari", a afirmat 
directorul Regionalei CFR Timisoara:

Calatorii nu sunt insa prea entuziasmati de schimbarea la fata a garii. Principala poarta de intrare in oras arata ca dupa razboi.

Deocamdata nu se stie cate locomotive vor mai rasuna in pe peroanele din Timisoara pana cand calatorii vor putea cobori intr-o gara demna de un oras european.


 

 

Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Citește și...
Operatiunea
Operatiunea "Broasca Testoasa". Doua femei, retinute in Gara de Nord, pentru contrabanda cu animale

Sapte broscute testoase infometate si speriate au ajuns in custodia politistilor, dupa o actiune neobisnuita, organizata alaturi de comisarii Garzii de Mediu.

Chinezii vor revolutiona mersul cu trenul. Proiectul SF care va schimba fata Hong Kong-ului. FOTO
Chinezii vor revolutiona mersul cu trenul. Proiectul SF care va schimba fata Hong Kong-ului. FOTO

Tara cu cea mai mare crestere economica, China, investeste masiv in infrastructura. Inginerii au desenat o gara subterana gigantica, lucrare ce va revolutiona transportul feroviar de mare viteza si va fi gata in numai 3 ani.

Recomandări
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern

Candidatul comun pentru alegerile prezidențiale de anul viitor este pus sub semnul întrebării în noul Executiv.

Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”
Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”

România exportă din nou energie, produsă acum din centralele eoliene, afirmă ministrul de resort Sebastian Burduja, care pledează pentru acest tip de energie verde. Apa din lacurile de acumulare, pentru energia hidro, trebuie păstrată, spune el.

Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului
Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului

Apărarea și securitatea României nu sunt amenințate de Aliați și parteneri, spune răspicat MApN, care dezminte astfel dezinformările apărute pe tema modificărilor legislative în ceea ce privește apărarea spațiului aerian național împreună cu NATO.