8.6 milioane de lei pentru indicatoare rutiere.Nimeni din primarie nu verifica efectuarea lucrarilor
Un contract semnat in 2001, pe o perioada de 14 ani, starneste mari nemultumuri la nivelul administratiei locale. Este vorba de acordul pentru montarea de indicatoare stradale in Timisoara, care, din spusele primarului, „este anormal”.
Pe parcursul anului 2012, firma care se ocupa cu montarea si intretinerea indicatoarelor rutiere din oras, a trimis la primarie facturi in valoare de 8.6 milioane de lei, pentru ca serviciile oferite sa fie decontate. Pana acum, Primaria Timisoarei a platit 7.2 milioane de lei, sume considerate foarte mari de primarul Nicolae Robu.
„S-a creat un cadru pentru cheltuirea discretionara a banilor publici. In contract nu exista proceduri riguroase, pe baza carora sa se desfasoare aceasta activitate de semnalizare, in oras. Pana acum, la primarie, firma cerea montarea unui numar de indicatoare, insa nu specifica unde si nici nu ii controla nimeni”, a declarat primarul orasului.
Firma a efectuat lucrarile pe care spunea ca le are de facut, insa nimeni din cadrul primariei nu avea rolul de a verifica modul in care societatea isi desfasoara activitatea. In termenii in care a fost semnat contractul, in 2001, acesta nu poate fi reziliat in mod unilateral, chiar daca primaria face dovada unor lucrari de mantuiala sau inutile in oras. Totusi, municipalitatea vrea sa ajunga la un nou acord verbal cu conducerea firmei pentru a remedia situatia.
Primarul Nicolae Robu a caracterizat in urmatorul fel activitatea firmei: „Ei fac ce vor si apoi trimit facturile”. Despre angajatii primariei care au semnat in 2001 contractul cu respectiva societate comerciala, Robu spune scurt : „Nu pot eu sa ii fac sa sufere”.
Sursa: Pro TV
Etichete: timisoara, bani, primarie, firma, indicatoare,
Dată publicare:
19-02-2013 13:44