Vreti sa va cumparati anvelope de iarna, dar n-aveti unde sa le lasati pe cele de vara? Iata solutia
Odata cu venirea iernii soferii din Romania care vor sa circule pe drumurile publice sunt obligati sa-si schimbe cauciucurile de vara cu cele de iarna. O solutie pentru cei care nu au unde sa isi lase "gumele" de vara o reprezinta hotelurile de anvelope.
Legea anvelopelor de iarna care a intrat in vigoare anul trecut a facut ca pe piata din Romania sa se comercializeze un numar record de cauciucuri. Asa ca foarte multi soferi au in plus patru anvelope.
Principala problema a acestora este depozitarea in conditii inadecvate climatic a anvelopelor de iarna sau de vara. Peste 60% din anvelope se deterioreaza partial sau total din cauza depozitarii defectuoase, arata un raport al service-urilor auto.
O solutie pentru cei care vor ca anvelopele lor sa fie pastrata in cele mai bune conditii o reprezinta hotelurile de anvelope. In functie de dimensiuni cauciucurilor, se platesc intre 16 si 24 de lei pe luna chirie.
Serviciile care sunt incluse in acest pret:
- spalare
- etichetare
- verificarea benzii de rulare
- verificarea adancimii canelurilor
- verificare carcasa
- verificarea presiunii pentru anvelopele cu janta
Depozitarea cauciucurilor intr-un hotel de anelope are de asemenea si foarte multe avantaje, precum:
- prelungirea duratei de viata a anvelopelor
- depozitarea lor intr-un mediu optim
- pastrarea lor in siguranta
- economie de spatiu in locuinta dumneavoastra
(P) Soferii care inca nu si-au pregatit masina pentru iarna pot opta pentru anvelopa ContiWinterContact™ TS 850, de la Continental. Aceasta ofera performante sporite la franarea pe zapada, gheata si carosabil ud si stabilitate excelenta in orice conditii, pe timp de iarna - lucru dovedit prin rezultatele excelente obtinute la teste independente. In plus, ContiWinterContact™ TS 850 este mai economica, datorita rezistentei la rulare reduse.
Anvelopele Continental ofera soferilor siguranta sporita, gratie tehnologiei muchiilor taioase. Acestea asigura un transfer optim al puterii motorului, chiar si in cele mai variate conditii de trafic, precizie maxima a directiei si un contact perfect intre anvelopa si drum.