Motivul pentru care oamenii de ştiinţă vor să contamineze Marte cu microbi

munti pe Marte
ESA

Oamenii de știință vor să contamineze planeta Marte cu germeni de pe Pământ, în ciuda faptului că mai multe agenții spațiale au luat măsuri de precauție pentru ca acest lucru să nu se întâmple.

Potrivit unui raport, contaminarea cu microbi de pe Pământ, ar favoriza apariția și dezvoltarea vieții pe Marte, informează Gizmodo.

VEZI IMAGINI ULUITOARE DE PE MARTE ÎN GALERIA FOTO

De asemenea este vorba despre microbi benefici, cei care dăunează fiind înlăturați în timpul procesului.

planeta
Astronomii au descoperit o nouă planetă, de dimensiunea Pământului. Ar putea fi locuibilă

Cei care sunt împotriva acestei contaminări, susțin că ar trebui elaborate mai multe studii înainte de această acțiune.

Această idee de a proteja corpurile celeste datează din anul 1950 când a fost elaborată filozofia protejării planetei de microbii de pe Pământ, potrivit unui studiu publicat într-o revistă de specialitate.

Argumentul ar fi că germenii pot contamina importante zone din Sistemul Solar, într-un mod similar în care o scenă a unei crime poate fi compromisă dacă cineva implicat atinge probele.
Unii cercetători susțin că această idee a sterilizării va fi inevitabilă.

„Credem că este imposibil să explorezi noi planete fără să transmiți microbi. De asemenea, trebuie să subliniem importanța controlării acestor contaminări, să explorăm existența microorganismelor extraterestre. Mai mult decât atât, noi credem că trebuie să discutăm și rolul microbilor, care sunt coloniști primari și nu ca accidente”, a precizat un om de știință.

„Perla rară” care i-a fascinat pe astronomi. Descoperire majoră în atmosfera unei planete

Avem cea mai bună planetă candidat pentru căutarea vieții extraterestre.

Oamenii de știință anunță că au descoperit trei noi planete, care orbitează în jurul unei stele aflate în afara Sistemului Solar, iar una dintre ele ar putea fi locuibilă.

Un crater uriaş, provocat de căderea unui asteroid, descoperit sub gheaţa groasă din Groenlanda, pune pe jar comunitatea ştiinţifică.

A fost lansată prima misiune spaţială europeană către planeta Mercur. VIDEO

Agenţia Spaţială Europeană (ESA) şi Agenţia Spaţială de Explorare Aerospaţială Japoneză (JAXA) au lansat doi sateliţi către planeta Mercur, cel mai apropiat corp ceresc de Soare şi totodată una dintre cele mai mici planete din Sistemul Solar.

Cheops, telescopul care va analiza sute de planete deja descoperite

În timp ce telescoapele NASA caută planete noi, un nou instrument spaţial creat de europeni are misiunea să obţină mai multe informaţii despre astrele identificate deja.

Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață

Fostul președinte Ion Iliescu este oficial suspect în dosarul Mineriadei din 13-15 iunie '90 pentru infracțiuni contra umanității.

Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom

La Slănic, în Prahova, craterul din centrul orașului s-a adâncit cu 20 de centimetri și nimeni nu poate spune dacă surparea se va opri.

Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă

După o perioadă în care mulți au amânat achizițiile mari cum ar fi cumpărarea unei locuințe noi, cererea pe piața imobiliară începe să își revină.