Astronomii au descoperit o nouă planetă, de dimensiunea Pământului. Ar putea fi locuibilă

planeta
iStock

Oamenii de știință anunță că au descoperit trei noi planete, care orbitează în jurul unei stele aflate în afara Sistemului Solar, iar una dintre ele ar putea fi locuibilă.

Toate cele trei planete sunt de dimensiunea Pământului, însă doar una dintre ele ar putea fi locuibilă, informează The Sun.

Planetele orbitează în jurul unei stele cunoscută drept „pitică roșie”, care este a douăzecea cea mai apropiată stea de Sistemul nostru Solar. Se află la 12 ani lumină distanță.

Deși această planetă are mari șanse de a fi locuibilă, steaua în jurul căreia orbitează poate arunca în orice moment radiații, ceea ce reprezintă un mare pericol.

Cercetătorii mai spun că dacă în trecut a existat viață pe această planetă, este posibil să fi fost distrusă de acest fenomen.

sistemul nostru solar
Cat de importanta este descoperirea celor 7 exoplanete. Cercetator: Gasirea unei a doua planete Pamant e o chestiune de timp

Tot oamenii de știință au mai adăugat „pitica roșie” pare „calmă” acum, dar asta nu înseamnă că a fost așa întotdeauna.

Astronomii continuă să caute exo-planete, sperând că vor găsi dovezi clare că există viață pe alte planete sau că pot susține viața.

„Drăgușin a luat-o pe un drum greșit!” Genoa a povestit TOT: suma reală a mutării și oferta „mult mai mare” refuzată
Planeta Uranus miroase a ouă stricate. Descoperirile făcute de specialişti

Dacă aveți curiozităţi astronomice mai ciudate, aflați că planeta Uranus miroase a ouă stricate. Informația se datorează observațiilor făcute de pe Pământ cu ajutorul unui Spectrometru sofisticat al telescopului Gemini North, instalat în Hawai.

Oamenii de stiinta din intreaga lume sunt in sarbatoare dupa ce astronomii de la NASA, printre care si un roman, au facut o descoperire epocala.

iLikeIT. Ce tehnologie au folosit astronomii pentru a gasi cele 7 exoplanete. Detalii despre descoperirile anuntate de NASA

Suna a subiect de roman S.F., insa oamenii de stiinta au descoperit nu mai putin de 7 planete similare cu Pamantul. Cel putin 3 dintre ele sunt vecine ceea ce i-a entuziasmat pe astronomi.

NASA a facut o descoperire
NASA a facut o descoperire "uluitoare" pe Pluto. Liderul misiunii: "Avem dovada ca universul este viu"

Dupa ce in urma cu o saptamana a anuntat ca exista apa in stare lichida pe planeta Marte, NASA se pregateste de un nou anunt, de data aceasta legat de Pluto.

"The Godzilla of Earths". A fost descoperita o planeta de 20 ori mai grea decat Terra

O planeta gigantica a fost descoperita luni, 2 iunie. Este de 2 ori mai mare decat Terra si cu o masa de aproape 20 de ori mai mare.

Vine nota de plată. Boloș se plânge, în șoaptă, că nu sunt bani pentru majorările de salarii și de pensii aprobate de Guvern

„(...) se impune identificarea fondurilor necesare pentru plata drepturilor salariale majorate”. Asta este una dintre concluziile unui mini-raport prezentat de șeful Finanțelor, Marcel Boloș, în ședința de Guvern de joi, 25 aprilie.

Doi angajați ai unei bănci sunt cercetaţi după ce ar fi furat din contul unei persoane aproximativ 140.000 de euro

Doi funcţionari bancari sunt urmăriţi penal de procurori, după ce ar fi sustras din contul unei persoane în vârstă de 64 de ani aproximativ 140.000 de euro, a informat, vineri, Parchetul de pe lângă Tribunalul Bucureşti.

Eurostat: Prețurile plătite pentru energia electrică și gazele naturale de către români, printre cele mai mici din UE

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici din cadrul Uniunii Europene (UE).