În viitor, creierul uman va fi conectat la internet. Când va fi gata tehnologia

iStock

Peste câteva decenii, oamenii vor crea o modalitate de a conecta creierul la internet, susțin oamenii de știință.

„Acest lucru va fi posibil cu ajutorul „nanoroboturi neuronale”, care vor fi implantate în corpul uman și vor fi conectate la rețea în timp real. Aceste dispozitive ar „naviga” în vasele de sânge umane, ar traversa bariera hemato-encefalică și se vor poziționa între ele sau chiar în celulele creierului”, spune Robert Freitas, Jr., autorul principal al cercetării, potrivit Mirror.

Tehnologia ar permite „descărcarea în stil Matrix” a informațiilor în creier, potrivit cercetătorilor.

Acest lucru oferă oamenilor acces instantaneu la toate cunoștințele disponibile pe internet, însă astfel ar putea evolua chiar și inteligența umană.

Deşi aceste lucruri pot părea greu de atins, oamenii de ştiinţă susţin că şi supercomputerele de astăzi sunt capabile să manipuleze suficiente date neuronale pentru un astfel de sistem.

copii nasteri
Cum ne setam creierul să vadă lucrurile pozitive. Totul începe în copilărie
„Păpușa de fier a lui Putin” explică propaganda Kremlinului: „Nu contează ce se întâmplă cu adevărat”

„Acest lucru ar putea revoluționa democrația, ar spori empatia și, în cele din urmă, va uni grupurile culturale diverse într-o societate cu adevărat globală”, a spus Nuno Martins, de la Universitatea „Berkeley” din California, SUA.

Bye, Rangers! Ianis Hagi nu revine în Scoția. "Acord total" cu noul club
Ce a căutat înainte să se sinucidă tatăl unei fetițe ucise în masacrul de la Sandy Hook

Jeremy Richman, un american care s-a sinucis la 7 ani după ce și-a pierdut fiica în masacrul de la școala din Sandy Hook a căutat origini ale violenței în creierul uman, relatează CNN.

Cum ne setam creierul să vadă lucrurile pozitive. Totul începe în copilărie

Creierul nostru gândeşte negativ pentru că e setat, prin construcţie şi evoluţie, să prevadă doar pericole.

Chinezii au creat maimuțe modificate genetic. Ce au descoperit în creierul acestora

O echipă de cercetători din China şi Statele Unite a creat maimuţe modificate genetic, purtătoare a unei gene umane importante pentru dezvoltarea cerebrală, şi a constatat că animalele prezentau o dezvoltare a creierului similară oamenilor.

O femeie a suferit un AVC în timpul unui orgasm. Ce au descoperit medicii

O femeie de 44 de ani din Marea Britanie a suferit un AVC (accident vascular cerebral) în timpul ce întreținea relații sexuale cu partenerul ei. Cazul ei a fost analizat și de o revistă medicală, relatează Daily Mail.

Împreună, dar despărțiți. Alianța PSD-PNL îi aruncă în lupta pentru Primăria Capitalei pe Firea și Burduja

Medicul Cătălin Cîrstoiu nu va mai fi candidatul PSD-PNL pentru Primăria Capitalei. Decizia a fost luată de Coaliție după o ședință maraton, care a durat peste 14 ore.

Kievul se mai și refuză. Statele NATO care nu vor să furnizeze Ucrainei arma pe care o cere cu insistență

În așteptarea ajutorului american, Kievul face presiuni la nivel european pentru a obține sisteme de apărare anti-rachetă. Ucraina are nevoie urgentă de șapte astfel de baterii și, până acum, a obținut un angajament și multe promisiuni.

Sondaj INSCOP: Alianța PSD-PNL conduce detajat în intenţii de vot la alegerile europarlamentare. Cine ocupă locul secund

Alianţa PSD-PNL este creditată că 46,6% din intenţiile de vot la alegerile europarlamentare, AUR cu 16,7%, iar Alianţa Dreapta Unită cu 13,8%, conform unui sondaj realizat de INSCOP în luna aprilie, la comanda News.ro.