Imaginile fascinante publicate de NASA. Telescopul Hubble a fotografiat pentru a doua oara Stalpii Creatiei

NASA a dat publicitatii fotografii spectaculoase facute de telescopul Hubble asa-numitilor Stalpi ai Creatiei.

Este vorba despre niste uriase coloane de gaz rece si praf interstelar, aflate la 7.000 de ani lumina de Pamant si scaldate in lumina unui grup de stele din jur.

Sunt numiti astfel, pentru ca din ei se vor forma, in multe milioane de ani, noi stele.

Stalpii Creatiei au fost fotografiati pentru prima oara de Hubble in 1995 si au facut atata valva, incat au aparut pe tricouri, timbre si in emisiuni TV.

Reacția kosovarilor după ce au auzit ce îi așteaptă la București contra României
Astronomii americani, consternati de un asteroid cu sase cozi, descoperit recent

Astronomii americani si-au exprimat consternarea, joi, dupa ce au observat cu ajutorul telescopului spatial Hubble un asteroid complet neobisnuit, care se invarte in jurul propriei axe si ejecteaza in spatiu dare de praf ce formeaza 6 cozi.

Un fotograf creeaza portrete cu ajutorul imaginilor preluate din spatiu, de catre telescopul Hubble

Inginer in domeniul IT, Sergio Albiac, a facut peste 11,000 de portrete de tip mozaic, prin combinarea mai multor imaginii preluate din spatiu.

Astronomii au observat in premiera cum arata o exoplaneta. Este albastra, la fel ca Terra

O exoplaneta de culoarea albastru cobalt, o nuanta care aminteste de cea a Terrei vazuta din spatiu, a fost descoperita in premiera de astronomi, care, folosind telescopul spatial Hubble, au reusit sa determine culoarea exacta a acelui corp ceresc.

Votul din R. Moldova, un semnal de alarmă pentru UE. Rusia nu și-a pierdut interesul sau influența din regiune

Alegerile din Moldova și Georgia se transformă într-un semnal de alarmă pentru UE, prinsă pe picior greșit în lupta sa pentru influență cu regimul lui Vladimir Putin.

Percheziții de amploare în România. Poliția investighează cazuri de evaziune, contrabandă și tâlhărie calificată

Polițiștii fac marți 261 de percheziţii în toată ţara în cadrul operaţiunii Jupiter, la persoane suspectae de evaziune fiscală, înșelăciune. fraudă.

Românii au luat mai multe credite pentru case, mașini sau afaceri. Suma uriașă oferită de bănci în doar opt luni

Încurajați de domolirea dobânzilor și de creșterea veniturilor, românii au început să ia credite noi pentru case, mașini sau afacerile pe care le au.