Exista viata pe luna? Ce apare pe imaginile surprinse de Google Moon. VIDEO

Luna

O persoana cu simtul observatiei bine ascutit a descoperit ceea ce pare a fi un om, in imaginile surprinse de Google Moon.

Programul Google Moon este echivalentul Google Earth, cu diferenta ca zonele cartografiate sunt cele de pe suprafata Lunii, nu de pe Pamant.

Intr-una din aceste capturi se poate observa ceea ce pare a fi o silueta umana.

Evident, nimeni nu poate confirma daca vorbim intr-adevar de o fiinta umana care se afla pe suprafata Lunii in acel moment, insa asemanarea este destul de mare, iar corpul are inclusiv umbra propagata.

Conform Metro, cei de la NASA nu au de gand sa trimita un vehicul spatial pe satelit mai devreme de vara lui 2015.

Super Luna 2013
GALERIE FOTO cu "Super Luna" din Romania. Urmeaza un alt spectacol ceresc: Perseidele
Ce au păţit poliţiştii care l-au lăsat pe Vlad Pascu să conducă drogat

Cine s-ar fi așteptat? Pe ce loc este pusă naționala României de The Guardian înainte de EURO 2024
A fost ploaie de stele. Mii de oameni au stat cu ochii pe cerul Romaniei ca sa vada Perseidele si si-au pus dorinte

Toate privirile au fost atintite spre cer, marti seasra! A fost ploaie de stele, insa putini sunt cei care au reusit sa le admire, pentru ca nu a fost senin peste tot.

Astrele ceresti ne-au pregatit spectacole magice. Duminica seara am fost martorii unei iluzii optice: luna a parut imensa si mai stralucitoare ca oricand.

Astronomii de la NASA au gasit o planeta de marimea Pamantului, intr-o zona in care ar putea exista viata

Cautarea unei planete din afara sistemului solar, dar asemanatoare Pamantului, ar putea lua sfarsit. Un astronom al NASA a descoperit o planeta din Calea Lactee de dimensiunea Terrei.

România a devenit noua obsesie a Rusiei. Declarațiile care spun totul despre tensiunile dintre Moscova și București

După o perioadă în care și-a concentrat atenția asupra Ucrainei și a Occidentului, mai ales în contextul masacrului din Moscova, dar și al războiului aflat în desfășurare, Rusia a luat în vizor România, care pare că a devenit un ghimpe în coasta sa.

Kirilo Budanov: Federația Rusă a știut despre planificarea unui atac terorist în regiunea Moscova încă din februarie

Conform declarațiilor șefului spionajului militar ucrainean, Kirilo Budanov, Rusia era conștientă încă din luna februarie de planurile pentru atacul terorist din Moscova, însă a ales să nu intervină.

Decizie finală privind închiderea magazinelor în weekend. Anunțul făcut de premierul Ciolacu

Premierul Marcel Ciolacu a declarat, joi, că din semnalele primite din rândul societăţii, rezultă clar că nu este oportun ca magazinele să fie închise în weekend.