Cea mai clară imagine a planetei Neptun din ultimii 30 de ani. Se văd inclusiv inelele

×
Codul embed a fost copiat

NASA prezintă o imagine uimitoare a planetei Neptun. A fost realizată de telescopul spațial James Webb, cel mai performant care există.

Este cea mai clară imagine a lui Neptun din ultimii 30 de ani.

Telescopul a surprins inclusiv inelele planetei și este pentru prima dată când NASA le vede în infraroșu. Cât despre acea lumină strălucitoare aflată deasupra, nu este o stea.

DART
NASA va izbi o navă spațială de un asteroid. Ce înseamnă experimentul pentru planeta Pământ

Este cea mai neobişnuită Lună a lui Neptun, Triton, care reflectă în medie 70 la sută din lumina solară primită.

Aflat la o distanţă de 30 de ori mai mare de Soare comparativ cu Pământul, Neptun orbitează în una dintre cele mai întunecate zone ale sistemului nostru solar.

A fost descoperită în 1846, fiind prima planetă găsită în urma unor calcule matematice.

Primele imagini cu planeta Marte surprinse de telescopul spațial James Webb. Ce a descoperit NASA cu ajutorul lui. FOTO

Telescopul spațial James Webb de la NASA a surprins primele imagini și spectre ale planetei Marte.

Administrația Națională pentru Aeronautică și Spațiu (NASA) din Statele Unite se pregătește să testeze capacitatea planetei de a se apăra împotriva asteroizilor capabili de a distruge Pământul.

Noi detalii şi imagini impresionante ale nebuloasei Tarantula, dezvăluite de telescopul James Webb

NASA a publicat o serie de noi imagini surprinse de telescopul James Webb, în care apar mii de stele ce nu au mai fost văzute până acum.

Lansarea mega-rachetei Artemis către Lună a fost amânată din nou. Anunțul făcut de NASA

NASA a amânat din nou lansarea mega-rachetei către Lună, pentru o misiune test care lansează un nou program, Artemis, la 50 de ani de la ultimul zbor al Apollo, scrie News.ro.

Cum arată fisura din barajul de la Roșia Montană. Raed Arafat este la fața locului. VIDEO

Au apărut primele imagini cu fisura de la barajul lacului piscicol Tăul Mare este fisurat, care a dus la evacuarea populației de la Roșia Montana.

2022, cel mai secetos an din istorie. Cât de pregătită este România pentru fenomenele extreme care ne lovesc

2022 va intra în istorie drept cel mai secetos an trăit de omenire până acum. Ar trebui să plouă mărunt luni la rând pentru că pământul să-și revină și să rodească, așa cum se întâmpla în anii trecuți.

LIVE UPDATE Evacuare masivă de urgență a populației, la Roșia Montană. Barajul lacului Tăul Mare este fisurat. GALERIE FOTO

Este alertă la Roșia Montană, după ce primarul localității a anunțat, în noaptea de sâmbătă spre duminică, că barajul lacului piscicol Tăul Mare este fisurat.