Tot mai multi romani reclama la OPC cumparaturile on-line
Site-urile de comert on-line din Romania isi cresc vanzarile an de an cu peste 50%. Sunt valuri de clienti, dar si valuri de plangeri din partea celor care isi aleg produsele pe internet.
Cei mai multi sesizeaza Oficiul pentru Protectia Cumparatorului, pentru ca au primit cu totul altceva decat au comandat.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Mihaela avea nevoie de o pereche de manusi pentru o petrecere. In magazine nu a gasit ceva pe gustul ei, asa ca a cautat pe internet. Dezamagirea i-a fost mare cand a sosit pachetul. Materialul era unul de proasta calitate, nicidecum cel prezentat pe site.
Altii au patit-o mult mai rau. Spre exemplu, doua persoane care au platit bilete de avion pe pagina unei companii care intermediaza vanzarea tichetelor s-au trezit in ziua plecarii ca nu se pot imbarca - nu figurau pe lista de calatori.
In topul celor mai reclamate produse comandate pe internet sunt electronicele si electrocasnicele. Nu de putine ori oamenii au comandat un obiect si fie au primit altceva, fie nu au mai primit deloc.
Cei care isi pacalesc clientii risca amenzi de pana la 30.000 de lei.