Tot mai multi romani reclama la OPC cumparaturile on-line
Site-urile de comert on-line din Romania isi cresc vanzarile an de an cu peste 50%. Sunt valuri de clienti, dar si valuri de plangeri din partea celor care isi aleg produsele pe internet.
Cei mai multi sesizeaza Oficiul pentru Protectia Cumparatorului, pentru ca au primit cu totul altceva decat au comandat.
Mihaela avea nevoie de o pereche de manusi pentru o petrecere. In magazine nu a gasit ceva pe gustul ei, asa ca a cautat pe internet. Dezamagirea i-a fost mare cand a sosit pachetul. Materialul era unul de proasta calitate, nicidecum cel prezentat pe site.
Altii au patit-o mult mai rau. Spre exemplu, doua persoane care au platit bilete de avion pe pagina unei companii care intermediaza vanzarea tichetelor s-au trezit in ziua plecarii ca nu se pot imbarca - nu figurau pe lista de calatori.
In topul celor mai reclamate produse comandate pe internet sunt electronicele si electrocasnicele. Nu de putine ori oamenii au comandat un obiect si fie au primit altceva, fie nu au mai primit deloc.
Cei care isi pacalesc clientii risca amenzi de pana la 30.000 de lei.