In ce au cel mai mult romanii incredere. Rezultatele unui sondaj realizat de Reader's Digest
Care sunt institutiile si companiile in care romanii au cea mai mare incredere? Asa cum ne-a obisnuit, a stabilit si anul acesta Reader's Digest, in urma unui riguros sondaj de opinie.
La categoria profesii, ca si in anii trecuti, romanii au cea mai mare incredere in pompieri, piloti si farmacisti. Iar la polul opus sunt politicienii.
Iar dintre televiziuni, la fel ca si in anii precedenti, ProTV ramane brandul de incredere al romanilor.
Alegeri 2024
19:17
Ce se întâmplă dacă o persoană încearcă să voteze de două ori și este identificată de sistemul de alertă
19:09
Negocieri între partidele „de dreapta”. Surse: PNL ar încerca să-l convingă pe Mircea Geoană să se retragă din cursă
15:52
AEP anunță că, în premieră, vom avea posibilitatea să vedem rezultatul alegerilor „în timp real”
15:43
Referendumul din București, 24 noiembrie 2024. Ce întrebări vor fi pe buletinele de vot și ce urmărește Nicușor Dan
Ajuns la cea de-a 8-a editie in Romania si cea de-a 13-a in Europa, sondajul arata ca romanii, spre deosebire de europeni, raman fideli marcilor care au reusit sa le castige increderea.
"Sunt foarte putine schimbari in marcile castigatoare; romanii sunt printre cei mai consecventi dintre europeni. Prefera din ce in ce mai mult marcile romanesti. La categoriile locale, mai mult de jumatate din categorii au fost castigate de marci romanesti", a declarat Florin Petrescu, country manager Reader's Digest Romania.
La categoria automobile, Dacia a castigat, pentru al 4-lea an la rand, increderea romanilor. A si crescut, de la 16,5% in 2010, la 22,4% anul acesta.
Algocalminul este si el un brand preferat de romani, la categoria analgezice.
La categoria "profesii", campionii increderii la romani raman, ca si in anii precedenti, pompierii, pilotii si farmacistii. La polul opus sunt politicienii - doar 6% au incredere in ei.
Acest studiu asupra consumatorului aniverseaza al 13-lea an de existenta in Europa al "Reader's Digest". Studiul a cuprins aproape 178.000 de chestionare, trimise in 12 tari europene.