Planurile autoritatilor pentru primii 25 km din A2. Reactia ANAT: "Sunt socat, e sabotaj nu mai inteleg nimic din tara asta"

×
Codul embed a fost copiat

Drumul spre mare va fi in acest an plin de restrictii. Pentru ca primii 25 de kilometri din Autostrada Soarelui sunt numai gropi, Compania Nationala de Drumuri s-a hotarat sa renunte la dalele de beton si sa toarne asfalt.

Nu este exclus sa devieze circulatia pe vechiul drum spre mare. Din pacate, lucrarile ar putea dura toata vara, iar agentiile de profil sustin ca oficialii saboteaza turismul romanesc.

Primii 25 de kilometri din A2 sunt unici in Romania. Este singura autostrada betonata si cu cele mai mari gropi din tara. Ca sa rezolve problema, autoritatile au anuntat ca scot la licitatie lucrarile de reparatii. Odata cu sezonul cald, tronsonul se va transforma in santier, iar circulatia ar putea fi deviata pe drumul vechi.

"Se va lucra alternativ pe o banda sau alta. Daca va fi nevoie sa si inchidem, o sa vedem atunci, avem varianta de a devia traficul de DN3 de la Bucuresti pana la Fundulea si chiar la Lehliu", a spus Florin Dascalu, dir.adj. CNADNR.

Reprezentantii Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism sunt revoltati si se opun reparatiilor pe timpul verii, cand autostrada este foarte aglomerata.

Citește și
Groapa in drum
Infrastructura rutiera din Bucuresti, distrusa de ninsori si inghet. Ce solutii au gasit soferii pentru a se feri de gropi
„Al treilea război mondial a început”. Valeri Zalujnîi, ambasadorul Ucrainei în Marea Britanie și fostul comandant al armatei, declarații

"Sunt socat, e sabotaj nu mai inteleg nimic din tara asta, nu inteleg cum cineva s-a gandit ca pe timpul verii sa repare autostrada. Nu intelegem de ce aceste lucrari nu incep astazi, nu inteleg de ce trebuie sa le faca in perioada sezonului", a spus Aurelian Marin, reprezentant ANAT.

Agentii de turism sunt convinsi ca se vor forma cozi uriase pe autostrada. Ca sa nu piarda vremea, multi romani vor prefera sa zboare cu avionul... in alte tari.

Pe de alta parte, CNADNR sustine ca nu vor fi probleme mari pentru ca autostrada este folosita la 40% din capacitate, iar lucrarile nu vor fi amanate.

Compania Nationala de Drumuri renunta complet la singura autostrada de beton din Romania. Muncitorii vor freza dalele de beton pe o adancime de 9 centimetri. Apoi vor turna un strat de asfalt cu o grosime de 20 de centimetri. Cu alte cuvinte, autostrada se va inalta.

Totul va dura sase luni, iar pana la sfarsitul anului lucrarile ar trebui finisate. Din pacate, insa, am fost obisnuiti sa vedem ca termenele sunt respectate doar pe hartie.

Articol recomandat de sport.ro
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Citește și...
Autostrada Bacau-Pascani, aeroportul Tulcea si centura Vasluiului, prioritare in Master Plan. Cat ar costa realizarea lor
Autostrada Bacau-Pascani, aeroportul Tulcea si centura Vasluiului, prioritare in Master Plan. Cat ar costa realizarea lor

Ministerul Transporturilor a publicat joi pe site-ul sau memorandumul cu privire la Master Planul General de Transport al Romaniei

Infrastructura rutiera din Bucuresti, distrusa de ninsori si inghet. Ce solutii au gasit soferii pentru a se feri de gropi
Infrastructura rutiera din Bucuresti, distrusa de ninsori si inghet. Ce solutii au gasit soferii pentru a se feri de gropi

Sfarsitul de iarna este un dezastru pentru infrastructura rutiera din Bucuresti. Soferii se plang ca, din cauza gropilor, isi strica masinile, iar autoritatile se pare ca au uitat sa repare soselele.

Exproprieri pentru soseaua care va lega Capitala de A3. Cati bani va incasa
Exproprieri pentru soseaua care va lega Capitala de A3. Cati bani va incasa "regina imobiliarelor", Tanți Virginica

Anul incepe bine pentru cativa proprietari din zona Floreasca a Bucurestiului. Pentru largirea unei sosele care trebuie sa lege Capitala de A3, primaria va plati 10 milioane de euro pentru exproprieri.

Recomandări
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii

În vreme ce la nivel european se vorbește tot mai des despre mari dificultăți pentru economie, iar recesiunea este o realitate pentru Franța și Germania, candidații la Cotroceni promit venituri mai mari, cel puțin pentru o parte din populație, dar și redu

Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi

Mai sunt doar trei zile până la primul tur al alegerilor prezidențiale, iar ultimul sondaj arată noi evoluții în lupta pentru turul al doilea: George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi.

Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”
Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”

Marcel Ciolacu spune că va prezenta actele pentru a dovedi că și-a plătit zborul cu un avion privat la Nisa, însă va face acest lucru atunci când va dori el.