Planurile autoritatilor pentru primii 25 km din A2. Reactia ANAT: "Sunt socat, e sabotaj nu mai inteleg nimic din tara asta"


Ultimul update: Luni 02 Martie 2015 07:09
Data publicarii: Vineri 27 Februarie 2015 01:35
Categorie: Stiri Sociale

Drumul spre mare va fi in acest an plin de restrictii. Pentru ca primii 25 de kilometri din Autostrada Soarelui sunt numai gropi, Compania Nationala de Drumuri s-a hotarat sa renunte la dalele de beton si sa toarne asfalt.

Nu este exclus sa devieze circulatia pe vechiul drum spre mare. Din pacate, lucrarile ar putea dura toata vara, iar agentiile de profil sustin ca oficialii saboteaza turismul romanesc.

Primii 25 de kilometri din A2 sunt unici in Romania. Este singura autostrada betonata si cu cele mai mari gropi din tara. Ca sa rezolve problema, autoritatile au anuntat ca scot la licitatie lucrarile de reparatii. Odata cu sezonul cald, tronsonul se va transforma in santier, iar circulatia ar putea fi deviata pe drumul vechi.

"Se va lucra alternativ pe o banda sau alta. Daca va fi nevoie sa si inchidem, o sa vedem atunci, avem varianta de a devia traficul de DN3 de la Bucuresti pana la Fundulea si chiar la Lehliu", a spus Florin Dascalu, dir.adj. CNADNR.

Reprezentantii Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism sunt revoltati si se opun reparatiilor pe timpul verii, cand autostrada este foarte aglomerata.

"Sunt socat, e sabotaj nu mai inteleg nimic din tara asta, nu inteleg cum cineva s-a gandit ca pe timpul verii sa repare autostrada. Nu intelegem de ce aceste lucrari nu incep astazi, nu inteleg de ce trebuie sa le faca in perioada sezonului", a spus Aurelian Marin, reprezentant ANAT.

Agentii de turism sunt convinsi ca se vor forma cozi uriase pe autostrada. Ca sa nu piarda vremea, multi romani vor prefera sa zboare cu avionul... in alte tari.

Pe de alta parte, CNADNR sustine ca nu vor fi probleme mari pentru ca autostrada este folosita la 40% din capacitate, iar lucrarile nu vor fi amanate.

Compania Nationala de Drumuri renunta complet la singura autostrada de beton din Romania. Muncitorii vor freza dalele de beton pe o adancime de 9 centimetri. Apoi vor turna un strat de asfalt cu o grosime de 20 de centimetri. Cu alte cuvinte, autostrada se va inalta.

Totul va dura sase luni, iar pana la sfarsitul anului lucrarile ar trebui finisate. Din pacate, insa, am fost obisnuiti sa vedem ca termenele sunt respectate doar pe hartie.

VIDEO PROTVPLUS.RO