Privatizarea CFR Marfa, o piesa de teatru cu final asteptat. Adevarurile dure din spatele ratarii vanzarii
O piesa de teatru cu final previzibil - asta a fost pana la urma privatizarea CFR Marfa. Duminica, la "Romania, te iubesc!", ii vedeti pe principalii actori rostind adevarurile dure din spatele privatizari.
De asemenea, va spunem care sunt motivele pentru care astazi CFR Marfa ramane o societate care genereaza statului roman pierderi de milioane de euro lunar.
Vara lunga a esecului privatizarii CFR Marfa a trecut. Ranile insuccesului, insa, nu s-au vindecat. Am pierdut timp, bani si increderea investitorilor intr-un proces lipsit de transparenta, fara niciun vinovat.
Alegeri 2024
15:43
Referendumul din București, 24 noiembrie 2024. Ce întrebări vor fi pe buletinele de vot și ce urmărește Nicușor Dan
20:17
Ludovic Orban se retrage din cursa prezidențială și își anunță susținerea pentru Elena Lasconi. Reacția candidatei USR
19:41
Nicuşor Dan: Ar fi bine să rămână un singur candidat al partidelor de dreapta la prezidenţiale
10:00
Ce averi au candidații la alegerile prezidențiale. De la terenuri și case până la lingouri de aur, bijuterii și tablouri
39.000 de vagoane, aproape 900 de locomotive, dar mai ales jumatate din piata de transport feroviar de marfa - aceasta este miza privatizarii CFR Marfa.
Lucian Isar, fost ministru pentru Mediul de Afaceri: "De la bun inceput am numit acest proces viciat".
Singura firma care a ramas in cursa s-a trezit c-a alergat singura si a iesit pe locul doi. Acum, sefii ei accepta sa vorbeasca despre momentele tensionate ale privatizarii.
Gruia Stoica, presedinte GFR: "Si va spun acuma, unde este vina mea? Si in toata aceasta perioada, unde este vina mea? Era problema vanzatorului. Daca imi aduc eu bine aminte, atunci au intervenit niste probleme politice. Trebuia aprobat in CSAT ceva. Eu oricum devenisem o minge de ping-pong".
Personajele politice au considerat CFR Marfa un teatru de operatiuni, in detrimentul celor care asistau neputinciosi de pe margine. Nota de plata le este trimisa tot romanilor care trebuie sa acopere gauri dupa gauri din neputinta sau din interesul conducatorilor.
Traian Basescu, presedintele Romaniei: "Omul oricat ar cauta, daca n-are contractul in mana semnat, nu-l ia in seama nicio banca serioasa".
Alexandru Nazare, fost minitru al Transporturilor: "Ei n-aveau ce sa negocieze in ziua aia. Din punctul ministerului de vedere nu era posibila o negociere, nu e vorba de tocmeala. Nu e ca si cum ai zice: 'Uite, eu m-am gandit sa platesc altfel, sau ce-ar fi sa platesc o parte'. Nu inteleg ce le-o fi luat atata timp, ce-or fi vorbit..".
Care au fost culisele acestei privatizari, cine sunt cei care niciodata nu raspund? Aflati duminica intr-o ancheta a emisunii "Romania, te iubesc!".
Sursa: Pro TV
Etichete: Romania te iubesc, cfr marfa, privatizare, GFR,
Dată publicare:
09-11-2013 17:43