Guvern: piacere di cheltuire a banului public
Guvernul Romaniei, prin Agentia pentru Strategii Guvernamentale(ASG), a cheltuit 4.234.487,32 de euro pentru campania de informare si sensibilizare a opiniei publice din Italia cu privire la comunitatea romaneasca.
Campania "Romania. Piacere di conscerti" a fost realizata de o agentie din Italia si are ca scop sa prezinte o oferta informationala complementara discursului mediatic negativ generat de actele de infractionalitate comise de unii cetateni de origine romana din Italia. Compania are ca target principal liderii de opinie din presa.
Agentia a ales ca abordare strategica formula testimonialului, in cadrul unui documentar jurnalistic bazat pe experientele reale ale unor romani care traiesc in Italia, care a fost fragmentat in secvente ce alcatuiesc spoturile TV
In luna septembrie, ASG a lansat o alta campanie, in scopul ameliorarii perceptiei romanilor in Spania, difuzata in principalele medii spaniole din 22 septembrie. Sloganul campaniei este "Hola soy Rumano! Juntos hacemos un gran equipo".
Vezi aici detalii despre campania din Italia.