Guvern: piacere di cheltuire a banului public
Guvernul Romaniei, prin Agentia pentru Strategii Guvernamentale(ASG), a cheltuit 4.234.487,32 de euro pentru campania de informare si sensibilizare a opiniei publice din Italia cu privire la comunitatea romaneasca.
Campania "Romania. Piacere di conscerti" a fost realizata de o agentie din Italia si are ca scop sa prezinte o oferta informationala complementara discursului mediatic negativ generat de actele de infractionalitate comise de unii cetateni de origine romana din Italia. Compania are ca target principal liderii de opinie din presa.
Agentia a ales ca abordare strategica formula testimonialului, in cadrul unui documentar jurnalistic bazat pe experientele reale ale unor romani care traiesc in Italia, care a fost fragmentat in secvente ce alcatuiesc spoturile TV
In luna septembrie, ASG a lansat o alta campanie, in scopul ameliorarii perceptiei romanilor in Spania, difuzata in principalele medii spaniole din 22 septembrie. Sloganul campaniei este "Hola soy Rumano! Juntos hacemos un gran equipo".
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Vezi aici detalii despre campania din Italia.