O mare companie a lansat un program de reducere a costurilor şi de îngheţare a numărului de angajaţi. Care este motivul
Airbus a lansat un program de reducere a costurilor şi de îngheţare a numărului de angajaţi, pentru a susţine performanţa activităţii sale principale de producţie de avioane în acest an, au declarat surse din industrie, citate de CNBC.
Cu numele de cod ”LEAD!”, noua iniţiativă va aborda de urgenţă o creştere a costurilor pe aeronavă şi va aborda probleme mai profunde de productivitate, în timp ce cel mai mare producător de avioane din lume se pregăteşte pentru eventuala redresare a rivalului american Boeing, aflat în dificultate.
Unele posturi ar putea dispărea şi numărul total de posturi va fi limitat, dar compania nu plănuieşte un plan de concediere ”convenţional”, a declarat directorul general al producţiei de avioane, Christian Scherer, într-o notă adresată personalului, potrivit surselor din industrie.
Alegeri 2024
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
Costurile vor fi examinate ”fără tabuuri”, dar nu va exista nicio schimbare de strategie, a adăugat el.
Un purtător de cuvânt al Airbus a refuzat să comenteze notele interne, dar a confirmat existenţa unui plan de îmbunătăţire a performanţei.
”Având în vedere presiunea continuă din lanţul de aprovizionare, precum şi situaţia economică complexă generală, este nevoie să ne concentrăm eforturile asupra fundamentelor”, a spus purtătorul de cuvânt.
În memoriu, Scherer a anticipat că actuala criză corporativă şi industrială a Boeing va forţa principalul rival al Airbus ”să se schimbe radical în bine”, au spus sursele.
El a atras, de asemenea, atenţia asupra creşterii constante a Chinei ca un concurent cu sprijin puternic din partea statului şi o piaţă internă mare.
”Salvaţi 2024”
Scherer, care a trecut de la conducerea comercială la cea de CEO al producţiei de avioane, în ianuarie, a dat vina ”pe câţiva dintre furnizorii noştri cheie” pentru problemele recente de producţie, dar a recunoscut că activităţile industriale de bază ale companiei au rămas şi ele în urmă, au spus sursele.
Luna trecută, Airbus a redus previziunile de livrare şi şi-a încetinit accelerarea producţiei, invocând lipsa de motoare, interioare şi unele aerostructuri.
Mişcarea a venit după o reapariţie a problemelor industriale raportate pentru prima dată de Reuters în mai.