Moet Hennessy rămâne fără şampanie în contextul exploziei cererii
Amatorii de şampanie sunt atât de încântaţi de ridicarea restricţiilor impuse în contextul pandemiei de Covid încât au epuizat stocurile casei Moet Hennessy (parte a grupului LVMH), transmite Bloomberg, scrie Agerpres.
"Am epuizat stocurile pentru unele mărci de top, a declarat directorul general de la Moet Hennessy, Philippe Schaus, într-un interviu pentru Bloomberg Television la forumul economic de la Singapore, adăugând că în interiorul firmei perioada actuală este catalogată drept "roaring 20s" (-Răsunătorii ani '20-nr.). "Mai mult, există noi veşti bune la orizont, în condiţiile în care noul an ar urma să aducă o refacere a ofertei", a adăugat Philippe Schaus.
După o scădere iniţială în primele zile ale pandemiei, marile nume din industria de lux raportează vânzări record pe măsură ce consumatorii au dat drumul la cheltuieli. Holdingul francez LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton a depăşit estimările analiştilor pentru patru dintre cele cinci divizii principale ale sale cu prilejul publicării celor mai recente rezultate trimestriale, în timp ce rivalul Hermes International a raportat o creştere a vânzărilor de 24%, în pofida faptului că a majorat preţurile la mai multe din produsele sale.
Alegeri 2024
07:44
Peste 800.000 de români din diaspora au votat la alegerile prezidențiale. Ultimele secții de vot s-au închis la ora 7:00
07:35
Bucuria de la sediile USR și PSD după anunțarea exit-poll-urilor s-a terminat rapid. Călin Georgescu este în turul 2
07:29
Evoluţia sistemului de vot în România la alegerile parlamentare după 1989
07:19
Nicolae Ciucă, după rezultatele provizorii: Este un eşec pe care trebuie să îl asumăm toată echipa de conducere a PNL
Chiar dacă consumatorii înstăriţi semnalează că sunt în continuare dispuşi să cumpere produse scumpe, obstacolele în calea economiei mondiale se acumulează.
Inflaţia este o sursă majoră de incertitudine, a spus Philippe Schaus. Creşterea costurilor cu materiile prime ar putea obliga Moet Hennessy să majoreze preţurile la unele produse cu până la două cifre, a adăugat Schaus.
În fiecare an, aproximativ 310 milioane sticle de şampanie franţuzească, care beneficiază de o indicaţie geografică strict controlată, sunt vândute în întreaga lume în timp ce alte peste un miliard sunt stocate în pivniţe, în aşteptarea momentului adecvat pentru a fi savurate.