Comisia Europeană a organizat o petrecere de 387.000 de euro în metaverse. Câți oameni au participat
Comisia Europeană a organizat, marți seară, o petrecere în metaverse care a costat nu mai puțin de 387.000 de euro. Însă dezamăgirea a fost uriașă.
Doar cinci persoane s-au prezentat la petrecerea găzduită de departamentul de ajutor extern al Comisiei Europene, conform Politico.
Corespondentul Devex, Vince Chadwick, a scris pe Twitter că, în cele din urmă, a fost singurul invitat rămas la petrecere, după „conversațiile inițiale uluitoare cu alți aproximativ cinci oameni care au apărut”.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Se pare că doar câteva dintre cele 44 de persoane cărora le-a plăcut trailerul oficial au fost suficient de intrigate de avatarurile care dansau pe muzică house pe o insulă tropicală pentru a se alătura petrecerii.
I’m here at the “gala” concert in the EU foreign aid dept’s €387k metaverse (designed to attract non politically engaged 18-35 year olds — see story below). After initial bemused chats with the roughly five other humans who showed up, I am alone. https://t.co/ChIHeXasQP pic.twitter.com/kZWIVlKmhL
— Vince Chadwick (@vchadw) November 29, 2022
Departamentul de ajutor extern al Comisiei a cheltuit un total de 387.000 de euro pentru a dezvolta o platformă metaverse care să-și promoveze inițiativa Global Gateway, a raportat Devex. Sub această umbrelă, Comisia urmărește să aloce 300 de miliarde de euro până în 2027 pentru a construi noi infrastructuri în țările în curs de dezvoltare.
Un purtător de cuvânt al Comisiei a declarat pentru Devex că scopul postării promoționale este de a „crește gradul de conștientizare a ceea ce face UE pe scena mondială” în rândul tinerilor cu vârste între 18 și 35 de ani găsiți „în primul rând pe TikTok și Instagram”, care sunt „neutri în ceea ce privește UE” și „nu sunt expuși, de obicei, la astfel de informații”.