Hoteluri care va pot strica toata vacanta. Ce gasesc in camera turistii care platesc 120 lei/noapte
Promisiuni peste promisiuni, servicii putine si de proasta calitate, clienti pacaliti. Pe toate le gasim, de multe ori, in turismul romanesc.
Si dumneavoastra ne puteti arata locurile si lucrurile care v-au stricat concediul, pentru ca Stirile ProTV au lansat campania Inspectorul Vacanta.
Filmati, fotografiati, sau scrieti si postati pe www.stirileprotv.ro.
O vacanta de vis se poate transforma intr-una de cosmar, daca nu sunteti atenti ce se afla in spatele asa ziselor
oferte tentante. Astazi va prezentam cateva hoteluri de doua stele de pe litoral, care va pot strica toate zilele libere.
Reporterii ProTV au intrat pentru cateva ore in pielea turistilor, si au gasit pereti cu tencuiala cazuta, mobilier stricat, prospoape mucegaite si multa mizerie. Trebuie sa stiti ca daca va confruntati cu astfel de probleme, aveti drepturi. Va puteti cere banii inapoi sau puteti contacta Oficiul pentru Protectia Consumatorului.
O noapte de cazare intr-un hotel de 2 stele din Eforie Sud, aflat chiar pe malul marii, costa 120 de lei. Sunat tentant, insa ceea ce gasesti aici depaseste orice imaginatie. In sensul rau.
Prosopul miroase ingrozitor, probabil ca a ramas de la turistii care au fost anul trecut.
Ajunsi in camera, turistii pot gasi amintiri ale vacantelor din anii trecuti: samburi de pepene.
Pentru 120 de lei pe noapte, cat costa o camera, ar trebui sa primiti conditii mult mai bune si nu pereti care stau sa cada, cum sunt aici. Curatenia a fost facuta de mantuiala. Intr-o parte este si igrasie, iar mocheta a fost pusa doar de forma.
Cu prosopul murdar in mana, mergem la receptie, cum probabil au facut si altii care si-au lasat banii aici.
Discutie reporter-angajat hotel
- Vi se pare normal acest prosop? Va rog frumos sa il mirositi.
- Eu nu verific fiecare camera, va dati seama.
- Dar cum e posibil? Era agatat pe usa de la baie, ca si cum e pregatit pentru dus...
- Pai, dupa ce au plecat ceilalti turisti, nu l-au luat.
Ne-am primit totusi banii inapoi, dupa ce am amenintat cu Protectia Consumatorului.
Pentru ca amenzile sunt destul de mari, multi hotelieri prefera sa se inteleaga, in final, cu oaspetii.
Discutie reporter-angajat hotel
- Nu mai vrem sa mai stam, imi pare foarte rau.
- Pai banii i-am batut in casa.
- Si cum facem? Pot sa sun la OPC...
Ne indreptam spre un alt hotel, tot de doua stele, din statiunea Eforie Nord. Suntem insa descurajati inca de la inceput.
Discutie reporter-angajat hotel
- Dar de ce este cu program apa calda ?
- Pentru ca noi nu avem centrala proprie, depindem de un alt hotel si ei ne impun programul.
Trecem totusi si peste acest inconvenient si ajungem in camera. Acelasi miros greu de mucegai ne loveste inca de la usa. Insa multe dintre aceste unitati de cazare iti iau ochii prin amplasament: sunt chiar pe malul marii, asa ca turistii cad victime sigure.
Daca ati trecut prin situatii asemanatoare, nu uitati, oricine poate fi vara aceasta Inspectorul Vacanta, pentru ca este momentul sa cereti servicii si conditii de calitate pentru banii pe care ii platiti. Fotografiati, filmati si sesizati-ne pe www.stirileprotv.ro cu tot ceea ce va nemultumeste!
Sursa: Pro TV
Etichete: vacanta, litoral, turism, inspectorul vacanta,
Dată publicare:
19-06-2013 19:14