iLikeIT. Ce pot afla antreprenorii de la experții în eCommerce invitați la ePlan
Andrei Radu, CEO GPeC, a fost invitat joi la iLikeIT să ne vorbească despre ePlan, noua emisiune despre afaceri și comerț electronic pe care o prezintă. Emisiunea este difuzată exclusiv pe stirileprotv.ro, lunea, la 20:30.
„În principiu discutăm despre tot ce este important în eCommerce, Digital Marketing și antreprenoriat online. Ne interesează să îi facem pe oameni să înțeleagă care sunt subiectele hot în comerțul online, în momentul de față. Sunt două tipuri de content pe care le vom aborda: unul, ca în prima ediție, mai generalist - tendințele în piață, ce s-a întâmplat - și vom aveam și conținut mult mai aplicat, de tipul: cum să faci campanii de marketing online performante, sau cu ce te poate ajuta un serviciu de e-fulfillment în magazinul tău online”, a spus Andrei Radu.
Emisiunea este dedicată mai mult antreprenorilor decât consumatorilor de comerț online. „Fie antreprenori în devenire, care se gândesc la cum să își dezvolte un business online, fie antreprenori care au deja un magazin online și vor să îi crească vânzările”, a completat Andrei Radu.
Alegeri 2024
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
ePlan a debutat la începutul acestei săptămâni, iar primul invitat a fost Iulian Stanciu, CEO eMAG. Acesta a vorbit despre sectorul de e-commerce per ansamblu, despre ce s-a întâmplat în 2020 în contextul pandemic despre şi schimbările la nivelul comportamentului de consum.
Prima ediție a emisiunii ePlan poate fi urmărită AICI.
În ediția următoare, Andrei Radu o va avea invitată pe Elisabeta Moraru, country manager Google România, care ne va spune ce au căutat românii în pandemie, care au fost cuvintele cheie cele mai folosite. De asemenea, vor fi prezenți experți în varii domenii, cum ar fi Google Ads sau Facebook Ads.