Cum arată și cât costă mașina electrică Huawei. Probleme pentru modelul care promitea să depășească Tesla GALERIE FOTO

Huawei Luxeed S7
Imago

Grupul chinez Huawei a declarat că deficitul de semiconductori şi problemele de relocare a fabricii care au întârziat producţia şi livrările sedanului său electric Luxeed S7 ar trebui rezolvate de luna viitoare, potrivit publicaţiei locale Cailianshe.

Aceasta l-a citat pe directorul general al Huawei şi preşedintele soluţiilor sale de maşini inteligente, Richard Yu, care a vorbit despre problemele legate de sedanul Luxeed S7 al companiei Chery, la un forum anual organizat de institutul de cercetări EV100.

Reuters a relatat în ianuarie că producătorul chinez de automobile Chery şi un alt partener Huawei, Changan Auto, au depus plângeri la Huawei cu privire la modul în care problemele de producţie ale unei unităţi de calcul produsă de gigantul tehnologic au cauzat întârzieri la livrările modelului lor emblematic.

Automobilul sedan Luxeed S7, primul model pentru marca Chery Luxeed EV, a avut comenzi de aproximativ 20.000 de unităţi, din 28 noiembrie.

Luxeed a declarat în ianuarie că cumpărătorii ar putea primi rambursări de până la 10.000 de yuani dacă nu pot ridica maşina aşa cum s-a angajat.

Citește și
Fabrica Tesla
Scurgeri de date privind salariile Tesla: Cât câștigă acum lucrătorii din fabricile lui Elon Musk în SUA
Xi Jinping a făcut cea mai mare restructurare a armatei chineze din ultimul deceniu. Strategia din spatele deciziei sale

S7 are un preţ care porneşte de la 249.800 de yuani (34.716,62 dolari).

Huawei promite că S7 va depăși Tesla ca performanță

Brandul a fost lansat abia în noiembrie şi a fost foarte promovat de Huawei, Yu susţinând anterior că S7 ar depăşi modelul de lux Tesla S în performanţă şi la un preţ mai mic decât Model 3.

Yu a mai spus forumului EV100 că divizia sa de afaceri auto va avea probabil profit din aprilie, după ce a pierdut miliarde de yuani în ultimul an, susţinute de vânzările puternice de modele de gamă medie şi înaltă construite de partenerii săi.

Huawei şi-a lansat unitatea de maşini inteligente în 2019, cu scopul de a putea deveni echivalentul furnizorului german de automobile Bosch din era vehiculului electric inteligent (EV) şi de a furniza software şi componente partenerilor.

Dar aceasta este singura unitate care pierde bani dintre principalele şase divizii ale Huawei şi a adus venituri de doar un miliard de yuani în prima jumătate a anului 2023, o fracţiune din veniturile totale ale companiei, de 310,9 miliarde de yuani.

Anul trecut, Huawei a anunţat că va transforma unitatea într-o nouă companie, care va primi tehnologiile şi resursele de bază ale diviziei şi va primi investiţii de la parteneri precum producătorul auto Changan.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO A comis-o! Mihai Stoica, plin de sânge la sărbătoarea de titlu a FCSB-ului
FOTO A comis-o! Mihai Stoica, plin de sânge la sărbătoarea de titlu a FCSB-ului
Citește și...
Giga-fabrica Tesla de lângă Berlin, sabotată de activiștii „Vulkan Gruppe”. Au tăiat curentul în întreaga zonă
Giga-fabrica Tesla de lângă Berlin, sabotată de activiștii „Vulkan Gruppe”. Au tăiat curentul în întreaga zonă

Sabotarea fabricii Tesla de lângă Berlin a fost revendicată de un grup de extremă dreapta, „Vulkan Gruppe”. Fabrica de mașini electrice a rămas marți fără energie, după un incendiu la un punct de alimentare.

Scurgeri de date privind salariile Tesla: Cât câștigă acum lucrătorii din fabricile lui Elon Musk în SUA
Scurgeri de date privind salariile Tesla: Cât câștigă acum lucrătorii din fabricile lui Elon Musk în SUA

Tesla a majorat salariile pentru muncitorii din fabrici din SUA luna trecută. Documentele interne vizualizate de Business Insider dezvăluie cât câștigă acum muncitorii din fabrică.

Chinezii construiesc o fabrică uriașă lângă granița României. Investiție de miliarde de euro
Chinezii construiesc o fabrică uriașă lângă granița României. Investiție de miliarde de euro

Chinezii de la BYD, cel mai mare producător mondial de mașini electrice, vor deschide o fabrică la Szeged, la câțiva kilometri de România. Investiția din Ungaria este de ordinul miliardelor de euro și va crea câteva mii de locuri de muncă.  

Șefii Apple au decis să amâne lansarea primei maşini electrice a companiei. Se muncește la proiect de 10 ani
Șefii Apple au decis să amâne lansarea primei maşini electrice a companiei. Se muncește la proiect de 10 ani

Piața auto are tot mai multe nume noi, în special din China. Ba chiar și producători importanți de electronice ori telefoane mobile vor să-și încerce norocul în industria care trece prin cea mai mare schimbare din ultimii o sută de ani.

SUA interzic oficial echipamentele de telecomunicaţii chineze. Ce companii, produse și servicii sunt vizate
SUA interzic oficial echipamentele de telecomunicaţii chineze. Ce companii, produse și servicii sunt vizate

Autoritatea americană de reglementare în domeniul telecomunicaţiilor (FCC) a anunţat vineri că interzice echipamente şi servicii de telecomunicaţii furnizate de cinci companii chineze, printre care Huawei şi ZTE, potrivit AFP.

Recomandări
Demonstrație de forță a trupelor NATO, cu ”dedicație” pentru Rusia: Această zonă rămâne sub protecţia Alianţei!
Demonstrație de forță a trupelor NATO, cu ”dedicație” pentru Rusia: Această zonă rămâne sub protecţia Alianţei!

Alianța NATO a încheiat un exerciţiu militar, "Brave Griffin", la frontiera dintre Polonia şi Lituania privind securizarea faimosului Coridor Suwalki.

Pacienții români, trimiși de la spitalele de stat la cele private. Cum se întâmplă, de fapt, în alte țări din UE
Pacienții români, trimiși de la spitalele de stat la cele private. Cum se întâmplă, de fapt, în alte țări din UE

În multe state, medicii lucrează și la stat și la privat, iar interzicerea acestei practici ar goli spitalele publice. Doar că în alte țări, situația este bine reglementată și pacienții nu sunt forțați să meargă la privat.

Ca să prindă viteză în cursa pentru Primăria Capitalei, liberalul Sebastian Burduja a venit cu motocicleta să se înscrie
Ca să prindă viteză în cursa pentru Primăria Capitalei, liberalul Sebastian Burduja a venit cu motocicleta să se înscrie

Ca să prindă viteză în cursa pentru primăria Capitalei, liberalul Sebastian Burduja a venit cu motocicleta să își depună candidatura.