Un tânăr de 19 ani cu autism a primit 50.000 € la Imperiul Leilor. Ce afacere a pornit
Ideile creative de afaceri și poveștile emoționante ale antreprenorilor din Imperiul Leilor au ținut telespectatorii, săptămână după săptămână, cu ochii pe TV.
Imperiul Leilor ne arată că orice vis se poate realiza prin muncă susținută și creativitate, indiferent de vârstă.
Cei 5 investitori au asistat încântați și emoționați la prezentarea unui tânăr de 19 ani, cu o minte sclipitoare, care vrea să transforme afacerile într-un joc profitabil.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Mihnea Stoian este din București și are o poveste impresionantă. Acesta suferă de sindromul Asperger, o tulburare comportamentală din spectrul autistic, care îi creează probleme în a relaționa cu cei din jur.
Tânărul s-a retras într-o lume virtuală și a conceput un magazin online care produce și comercializează produse destinate categoriei geek.
El are și un site de gaming și un board game dezvoltat împreună cu echipa lui. A început acest proiect singur, iar în decurs de o lună a realizat două site-uri.
Impresionat de povestea lui, Mohammad Murad a decis să investească în afacerea lui Mihnea, spunând că l-a lăsat fără cuvinte și a decis să-și pună banii în joc, oferind 50.000 de euro pentru 40% din compania tânărului antreprenor.
După ce s-a consultat cu apropiații, acesta a acceptat oferta investitorului.
„În fața unui om blând ca tine, nu mai pot fi leu. Îți ofer 50.000 de euro”, spune Mohammad. Acesta a explicat mai departe că el simte că trebuie să împartă cu tânăra generație experiența de business pe care a acumulat-o de-a lungul anilor.
Tânărul a primit o ofertă și din partea lui Cristian Onețiu, de 20.000 de euro, pentru a crea un joc prin care învață copiii cum pot deveni antreprenori.
Imperiul Leilor a condus pentru a patra oară consecutiv topul audiențelor pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.
Show-ul a înregistrat 8.7 puncte de rating și 24.2% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 5.5 puncte de rating și 15.3% share.
În edițiile următoare, telespectatorii vor vedea o mulțime de afaceri cu potențial și vor trăi emoția alături de antreprenorii care vin să își vadă visul finanțat.
Nu rata Imperiul Leilor, în fiecare miercuri, de la 20:30, la PRO TV.