TAROM va avea nu unul, ci doi manageri straini. Cat de dificila va fi misiunea lor
Dupa scandalul iscat la numirea primului director, un austriac, acum compania nationala de aviatie va intra pe mana unui belgian, secondat de un britanic.
Misiunea lor nu este imposibila, dar foarte dificila: sa transforme TAROM, care a pierdut aproape 200 de milioane de euro din 2008 incoace, intr-o companie profitabila, in mai putin de 4 ani.
Belgianul Christian Edouard Heinzmann a condus succesiv in ultimii 24 de ani 8 companii aeriene, insa toate sunt mult mai mici decat TAROM.
Alegeri 2024
15:43
Referendumul din București, 24 noiembrie 2024. Ce întrebări vor fi pe buletinele de vot și ce urmărește Nicușor Dan
20:17
Ludovic Orban se retrage din cursa prezidențială și își anunță susținerea pentru Elena Lasconi. Reacția candidatei USR
19:41
Nicuşor Dan: Ar fi bine să rămână un singur candidat al partidelor de dreapta la prezidenţiale
10:00
Ce averi au candidații la alegerile prezidențiale. De la terenuri și case până la lingouri de aur, bijuterii și tablouri
Cea mai mare dintre acestea este din Bangladesh si are doar 7 avioane de linie, fata de 23 cate are TAROM.
Acolo l-a avut in echipa si pe britanicul Michael Moriaty, care a fost numit acum pe postul de director financiar al TAROM.
Obiectivul noilor manageri este ca in 3 ani compania TAROM sa redevina profitabila.
Asta dupa ce in ultimii 4 a adunat pierderi de peste 180 de milioane de euro, dintre care 60 de milioane doar in 2011.
Pentru a schimba situatia ar trebui luate masuri drastice, incepand cu renuntarea la rutele neprofitabile.
Noii manageri privati vor avea la dispozitie 3 luni pentru a prezenta un plan clar de restructurare a TAROM.
Noul director general va primi un salariu de 120.000 de euro pe an, plus bonusuri pentru atingerea obiectivelor.