Ce se ascunde in spatele demisiei de la Tarom. Austriacul e nemultumit de pachetul salarial
Negocierile cu austriacul desemnat pentru a prelua conducerea companiei TAROM au intrat in impas. Discutiile s-au blocat, din cauza pretentiilor emise de austriac. El a cerut un salariu de peste 10.000 de euro.
CLICK AICI pentru a vede ce surprize te asteapta pe PRO TV NEWS.
Alegeri 2024
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
Austriacul a cerut un salariu anual de 120.000 de euro, la care a dorit sa se adauge bonusuri de performanta si facilitati pentru sotia si copiii sai.
Aceste cerinte sunt un lucru obisnuit pentru un sef de multinationala, iar in general in domeniul aviatei salariile sunt peste medie. De exemplu, Czech Airlines are 15 directori cu un salariu mediu mai mare de 110.000 euro pe an.
Insa Ministerul Transporturilor probabil ca nu isi doreste sa cheltuiasca atatia bani pentru un singur om, mai ales ca ceilalti zeci de manageri privati care urmeaza sa ii angajeze la alte companii vor avea dupa aceea pretentii la fel de mari.
Austriacul a fost ales sa preia functia de sef al TAROM joia trecuta, iar apoi au inceput negocierile pentru pachetul salarial care in momentul de fata sunt in impas.
Austiracul este printre putinii membrii selectati recent pentru consiliul de administratie al TAROM care are si exeprienta in domeniul aviatic. Totusi pana acum el nu a mai avut niciodata o functie atat de importanta ci a condus doar birouri regionale ale unor companii precum Austrian Airlines si Air Quatar.