"Fabulosul" oras unde metroul intarzie cu anii pentru ca nu poate fi spart asfaltul. Cand va fi de fapt gata magistrala M5
Cartierul Drumul Taberei din Capitala nu va avea metrou pana in 2017. Lucrarile de jumatate de miliard de euro au intarziat 3 ani din cauza birocratiei au recunoscut astazi responsabilii.
Acelasi metrou va ajunge in Pantelimon in 2020 si nu pana la capat, deoarece s-a turnat asfalt care nu trebuie spart prea curand.
Dupa intarzieri de aproape 3 ani, linia de metrou din Drumul Taberei are un nou termen: martie 2017. Termenul initial pare acum doar un vis frumos pentru ca in Romania estimarile se fac inca aproximativ.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
"Poate ca era un scenariu prea optimist. In momentul in care trebuie sa deviezi anumite retele, in momentul cand trebuie sa obtii si sa astepti avize de la detinatorii de utilitati...", explica Constantin Mustatea, director investitii Metrorex.
Acum lucrarile sunt finalizate in proportie de 95 la suta, spun reprezentantii Metrorex. Statiile sunt construite, tunelurile sapate.
Aceasta este ultima statie a noii linii de metrou M5. Se numeste Valea Ialomitei si, dupa ce vor fi terminate finisajele, vor fi aduse liniile de metrou, garniturile vor putea circula pe aici, evident cu calatori.
Dar daca totul e aproape gata, de ce metroul nu e dat in folosinta pana in 2017?! Lucrarile vor fi finalizate la sfarsitul anului viitor, dar vor urma probe de cateva luni de zile.
Pana atunci insa va mai fi sapat un tunel de 200 de metri, care va lega noua linie de metrou cu statia Eroilor. Cele doua uriase "cartite" vor trece pe sub raul Dambovita.
"- Nu va e frica sa se inunde?
- Nu, nu are ce sa sa intample, tehnologia este foarte simpla. Sunt luate in calcul de la proiect toate riscurile posibile si imposibile", explica Mihai Divlan, inginer.
La suprafata sunt amenajate spatiile verzi, trotuarele, strazile. Constructorul este nemultumit si pentru ca va trebui amenajata o linie de troleibuz, desi initial nu era prevazut asa ceva.
Probleme sunt si la linia de metrou spre Pantelimon. In 2020 se va ajunge la Piata Iancului si nu se stie cand in Pantelimon. Abia s-a refacut asfaltul la suprafata si autoritatile nu vor sa-l distruga prea curand.