Pasagerii avionului cuprins de flacari povestesc experienta de cosmar
Au crezut ca le-a sunat ceasul la mare inaltime, cand unul dintre motoarele aeronavei in care s-au imbarcat a bubuit imediat dupa decolare. 120 de pasageri ai unei curse aeriene, Roma-Bucuresti, au trecut prin astfel de momente, luni seara.
S-au trezit din senin in avionul groazei. 120 de pasageri au inceput sa strige, toti intr-o singura voce, de disperare. Credeau ca le-a sunat ceasul cand aripa stanga a avionului a fost invaluita cu totul de foc.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Florin Costache, pasager, declara: "Nici n-am putere sa va explic, sunt asa de speriat incat nu mai am putere. Decolarea fost in regula, dupa 15-20 de minute s-a auzit o bubuitura, a inceput avionul sa se cutremure, apoi o flacara mare la morotrul din stanga. Se vedea flacara pe geam, toata lumea a intrat in panica. A fost ingrozitor. Toti oamenii au inceput sa tipe, se ridicau in picioare. Din persoanlul din avion n-a iesit nimeni sa linisteasca pasagerii, a fost panica totala, toata lumea tipa, erau copii in avion tipau, plangeau!"
Un miracol - asta a facut pilotul, care a reusit sa aduca, in siguranta, aparatul inapoi pe aeroportul din Roma. Cand au simtit pamantul sub picioare, unii dintre pasageri au jurat ca nu mai calca vreodata intr-un avion.
Cei mai multi dintre pasageri s-au intors luni noapte, dupa ora 3:00, cu sase ore intarziere. Compania Blue Air a trimis o cursa speciala sa-i aduca acasa. Unii insa n-au avut rabdare; si-au cumparat bilet la primul avion catre Bucuresti.
Din fericire, nimeni nu a fost ranit. Reprezentantii companiei vor deschide o ancheta pentru a stabili ce s-a intamplat in timpul zborului si daca aeronava mai poate fi folosita.
Din primele cercetari, se pare ca flacarile au pornit de la rateurile motorului, cand cherosenul s-a aprins.