Cele mai mari distincții din Comerțul Online Românesc s-au acordat în cadrul ediției de 20 ani a Galei Premiilor eCommerce

p

PARTENERIAT. eMAG, FAN Courier, Cupio, Zodiacool, Otter, Carrefour, Cărturești, Vegis, Noriel, Farmacia Tei, Glovo și alți jucători importanți ai industriei — printre câștigătorii GPeC 2025.

Aflată la a XX-a ediție anuală, Gala Premiilor eCommerce 2025 s-a desfășurat pe 14 octombrie la Teatrul Național București, acordând cele mai importante premii companiilor care activează în comerțul online românesc.

Premiile au fost decernate pe 3 categorii: în funcție de votul consumatorilor online, în funcție de evaluarea făcută de 25+ de specialiști în cadrul programului GPeC Proficiency, precum și în funcție de votul Comunității GPeC formată din principalele companii care activează în domeniu.

Magazinul online preferat de clienții online: eMAG

Potrivit studiului eComm Pulse, eMAG continuă să fie magazinul preferat de către consumatorii online din România pe multiple categorii de produse comercializate.

Citește și
valentin radu eplan
Magazinele online nu profită de toate oportunitățile analizei datelor clienților. În România, „adopția este mai lentă”

Carrefour, Cărturești, Farmacia Tei, Noriel, Vegis, au fost premiate în calitate de magazine favorite la categoriile specifice:

• Hypermarketul Online Preferat: Carrefour
• Librăria Online Preferată: Cărturești
• Magazinul Online Preferat de Jucării și Articole pentru Copii: Noriel
• Magazinul Online Preferat de Produse Cosmetice: Farmacia Tei
• Magazinul Online Preferat de Produse Organice, Naturale & BIO: Vegis
• Aplicația de Livrare Preferată: Glovo

Studiul eComm Pulse, derulat pentru al 9-lea an consecutiv, analizează evoluția comerțului online din perspectiva consumatorilor români. Cercetarea este reprezentativă la nivel urban pentru populația cu vârste între 18 și 65 de ani, utilizatori de internet, cu un grad de eroare de ±4,37% și un nivel de încredere de 95%.

MobilaABC, Zodiacool.ro si Cupio - magazinele premiate pentru cel mai mare punctaj în cadrul programului GPeC Proficiency

Magazinele înscrise în cadrul programului GPeC E-Commerce Proficiency 2025 au fost evaluate de un juriu format din 28 de specialiști în e-commerce și digital marketing. Fiecare magazin a fost auditat în baza a peste 200 de criterii de performanță, urmărind îmbunătățirea experienței utilizatorului și creșterea ratei de conversie.

La finalul acestui program la categoria Start-up s-a remarcat magazinul MobilaABC - evaluat de auditori cu cel mai mare punctaj la categoria lui - indicând o bună implementare a recomandărilor auditorilor, în timp ce la categoriile Experienced și Professional cele mai mari punctaje au fost obținute de magazinul Zodiacool, respectiv Cupio - indicând consecvență în acțiuni de dezvoltare continuă.

● Seller Engagement în eMAG Marketplace: Zoopie

● Auto, Moto & Servicii Conexe: Cauciucuri Direct

● Cadouri și Bijuterii: Bijuteria Sorelly

● Home Wellbeing: BWT

● Hobby, Timp Liber & Divertisment: Zodiacool

● Garden: Verdena

● Home, Deco & Appliances: MyEspressoShop

● Health & Beauty: Cupio

● Fashion & Style: Otter

Dintre magazinele online înscrise în Programul GPeC Proficiency 2024 care au implementat Sistemul de Feedback Opinii de Încredere TRUSTED.ro și au primit minimum 100 de opinii de la clienți inregistrate în intervalul 1 noiembrie 2024 – 30 septembrie 2025, anul acesta, câștigători la egalitate de puncte la categoria Voice of the Customer Award 2025 au fost Gameology și Marcoser – cu scorul 9,800/10

GPeC Proficiency este un program de Mentorship care încurajează competiția prin dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a magazinelor online și constă într-un proces complex de auditare, consultanță și optimizare a magazinelor în scopul îmbunătățirii UX și a ratei de conversie.

Scopul programului este de a sprijini echipele din spatele magazinelor online să se specializeze în tot ce este actual în E-Commerce și Digital Marketing pentru a stăpâni tehnicile esențiale de creștere a ratei de conversie.

Alături de magazinele online desemnate câștigătoare la Gala Premiilor eCommerce 2024, au fost menționate și apreciate meritele Platformelor E-Commerce și ale Agențiilor de Digital care au lucrat împreună cu cele mai bune magazine online ale anului:

● Platforme și Agenții de Dezvoltare E-Commerce: Innobyte, Sonik, C-Solution, Pronet Design

● Agenții de Digital Marketing & SEO: Artvertising, Mavericks, Clever Plus, BigConvert, Limitless Agency.

FAN Courier - Cea mai bună companie de curierat votată de Comunitatea GPeC

Comunitatea GPeC - formată din cele mai relevante companii din domeniu a votat cei mai buni furnizori de servicii dedicate industriei de comerț electronic - iar la categoria curierat a fost desemnata compania FAN Courier

Articol recomandat de sport.ro
Obiceiul cu care Arnold Schwarzenegger lasă mască orice om: „Îl savurează în loc de desert”
Obiceiul cu care Arnold Schwarzenegger lasă mască orice om: „Îl savurează în loc de desert”
Citește și...
Magazinele online nu profită de toate oportunitățile analizei datelor clienților. În România, „adopția este mai lentă”
Magazinele online nu profită de toate oportunitățile analizei datelor clienților. În România, „adopția este mai lentă”

Vorbim despre piața românească de e-commerce, despre problemele și oportunitățile actuale și despre ce ar trebui să facă magazinele online mai mici pentru a rămâne competitive.

Cum a evoluat piața de e-commerce din România în ultimul an. Categoria de produse care a înregistrat cea mai mare creștere
Cum a evoluat piața de e-commerce din România în ultimul an. Categoria de produse care a înregistrat cea mai mare creștere

Astăzi vorbim despre cel mai recent studiu privind evoluția pieței de E-commerce din România din perspectiva cumpărătorilor online, cercetare realizată de iSense Solutions pentru GPEC în luna octombrie a acestui an.

Retrospectiva Black Friday 2025. Marian Andrei, iLikeIT: A fost despre detergenți, nu despre televizoare sau laptop-uri
Retrospectiva Black Friday 2025. Marian Andrei, iLikeIT: A fost despre detergenți, nu despre televizoare sau laptop-uri

Black Friday s-a încheiat,iar acum a sosit momentul să tragem concluziile.

Recomandări
Nicuşor Dan deschide discuţiile publice cu magistraţii la Cotroceni. Întâlnirile confidenţiale, reprogramate
Nicuşor Dan deschide discuţiile publice cu magistraţii la Cotroceni. Întâlnirile confidenţiale, reprogramate

Preşedintele Nicuşor Dan se întâlneşte, luni, cu reprezentanţii magistraţilor care doresc să îi expună problemele din sistem, el afirmând că va fi o discuţie publică, cu reprezentanţii care doresc să transmită un mesaj.

Fost judecător: „Când ai magistraţi terorizaţi, înseamnă că CSM şi-a greşit menirea. Magistraţii nu se simt protejați”
Fost judecător: „Când ai magistraţi terorizaţi, înseamnă că CSM şi-a greşit menirea. Magistraţii nu se simt protejați”

Fostul judecător Cristi Danileţ afirmă că, atunci când sunt magistraţi terorizaţi in instanţe şi parchete, magistraţi cărora le este frică să se întâlnească fie şi cu preşedintele României, înseamnă că CSM şi-a greşit menirea.

Trafic infernal pe A1 după vama Nădlac. Coloane de maşini de până la 11 kilometri la Margina
Trafic infernal pe A1 după vama Nădlac. Coloane de maşini de până la 11 kilometri la Margina

Se circulă cu dificultate pe A1, după intrarea în țară prin vama Nădlac. Ieri, s-a format o coloană de mașini care s-a întins pe 11 kilometri la nodul rutier din zona localității Margina.