Vremea rea este pe cale sa ingroape definitiv companiile de leasing
Urmariti parca de gandurile negre, transmise de cei carora le-au confiscat masinile, proprietarii companiilor de leasing simt cum de la zi la zi le fuge pamantul de sub picioare.
Parcurile sunt pline de automobile care au stat atat de mult in frig, incat prea putine o mai iau de la prima cheie. Asa se explica si reducerile chiar si de 200.000 de euro la unele limuzine sau la cele super-sportive.
Alegeri 2024
17:04
Cum văd străinii alegerile prezidențiale din România. ”De 20 de ani trebuie să alegem răul cel mai mic”
16:02
George Simion, președintele AUR, a votat la Roma: „Vin aici să votez din respect pentru toţi românii”
15:30
Alegeri prezidențiale 2024. Ce spuneau sondajele de opinie despre candidați în urmă cu 6 luni și ce arată acum
14:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
In unele parcuri se vede cel mai bine cat de puternic a lovit criza firmele romanilor. Majoritatea masinilor sunt scoase la mezat inca din primavara lui 2009. La nivelul intregii tari, este vorba despre zeci de mii de autoturisme, camioane si utilaje pentru care nu s-au mai platit ratele si au fost reposedate in 2009. Firmele de leasing s-au incapatanat apoi sa incerce revanzarea la preturi peste nivelul unei pieti care nu a fost in stare sa inghita oferta uriasa.
Acum, incapatanarea isi arata pretul. Mai bine de jumatate din masinile acestea nu mai pornesc, fie pentru ca bateriile au fost afectate de ger ori, pur si simplu, pentru ca s-au uzat stand pe loc. Odata cu uzura tehnica a crescut si cea morala, asa ca preturile au fost fortate in jos cu o treime.
Nici masinile de lux si cele exclusive nu au o soarta mai buna. Cum nimeni nu prea mai are bani pentru astfel de bijuterii si ele au pierdut la pret, desi stau ferite in interior.
Mesajul liderilor de piata este ca reducerile trebuie sa continue. Din cauza costurilor de intretinere, de chirie, asigurari. Nu stii cat pierzi decat dupa ce vinzi.
Dupa un 2009 cu zeci de mii de recuperari, firmele de leasing spun ca se asteapta ca in 2010 sa le mearga la fel de prost.