Vremea rea este pe cale sa ingroape definitiv companiile de leasing

×
Codul embed a fost copiat

Urmariti parca de gandurile negre, transmise de cei carora le-au confiscat masinile, proprietarii companiilor de leasing simt cum de la zi la zi le fuge pamantul de sub picioare.

 

Parcurile sunt pline de automobile care au stat atat de mult in frig, incat prea putine o mai iau de la prima cheie. Asa se explica si reducerile chiar si de 200.000 de euro la unele limuzine sau la cele super-sportive.

In unele parcuri se vede cel mai bine cat de puternic a lovit criza firmele romanilor. Majoritatea masinilor sunt scoase la mezat inca din primavara lui 2009. La nivelul intregii tari, este vorba despre zeci de mii de autoturisme, camioane si utilaje pentru care nu s-au mai platit ratele si au fost reposedate in 2009. Firmele de leasing s-au incapatanat apoi sa incerce revanzarea la preturi peste nivelul unei pieti care nu a fost in stare sa inghita oferta uriasa.

Acum, incapatanarea isi arata pretul. Mai bine de jumatate din masinile acestea nu mai pornesc, fie pentru ca bateriile au fost afectate de ger ori, pur si simplu, pentru ca s-au uzat stand pe loc. Odata cu uzura tehnica a crescut si cea morala, asa ca preturile au fost fortate in jos cu o treime.

Citește și
A returnat firmei de leasing Mercedesul, dar "tunat" cu piese de Dacie!

Nici masinile de lux si cele exclusive nu au o soarta mai buna. Cum nimeni nu prea mai are bani pentru astfel de bijuterii si ele au pierdut la pret, desi stau ferite in interior.

Mesajul liderilor de piata este ca reducerile trebuie sa continue. Din cauza costurilor de intretinere, de chirie, asigurari. Nu stii cat pierzi decat dupa ce vinzi.

Dupa un 2009 cu zeci de mii de recuperari, firmele de leasing spun ca se asteapta ca in 2010 sa le mearga la fel de prost.

Articol recomandat de sport.ro
Investigație Josimar: Trei miliardari români, alături de Dan Șucu la Genoa: "Așa se explică"
Investigație Josimar: Trei miliardari români, alături de Dan Șucu la Genoa: "Așa se explică"
Citește și...
Masini blocate pe rampa. Atelierele auto, in razboi cu Asigurarile
Masini blocate pe rampa. Atelierele auto, in razboi cu Asigurarile

Masini blocate pe rampa luni de zile, prime prea mari si despagubiri care vin dupa luni intarziere - sunt motive suficiente care ii determina pe patronii de ateliere auto si pe transportatori sa se revolte impotriva companiilor de asigurari.

A returnat firmei de leasing Mercedesul, dar
A returnat firmei de leasing Mercedesul, dar "tunat" cu piese de Dacie!

Mercedes cu amortizoare de Dacie. Nu este vreo realizare a inginerilor auto, ci gaselnita unui client care si-a cumparat o masina de lux in leasing si n-a mai putut sa plateasca ratele.

Ieri cu jeep-ul, azi cu autobuzul! Bogatasii nu-si mai pot plati leasing-ul
Ieri cu jeep-ul, azi cu autobuzul! Bogatasii nu-si mai pot plati leasing-ul

Criza economica i-a adus pe foarte multi cu picioarele pe pamant. Bogatasii au ajuns restantieri, dupa ce ani la rand au trait peste posibilitati. Multi stau acum cu garajele goale pentru ca au predat firmelor de leasing masinile.

Recomandări
Oficial: Românii își votează viitorul președinte în mai. Coaliția a stabilit datele în care vor avea loc ambele scrutinuri
Oficial: Românii își votează viitorul președinte în mai. Coaliția a stabilit datele în care vor avea loc ambele scrutinuri

În ședința din această seară ar fi decis liderii ca primul tur să aibă loc în mai, împreună cu alegeri parțiale (primari 13 comune - Zalău și Bușteni; Președinte Consiliul Județean Bihor).

România ar putea încasa 2 miliarde de euro anual din exportul gazelor aflate în perimetrul Neptun Deep
România ar putea încasa 2 miliarde de euro anual din exportul gazelor aflate în perimetrul Neptun Deep

O parte din gazele extrase din perimetrul Neptun Deep, din Marea Neagră, vor fi exportate. Un acord încheiat între OMV și o companie din Germania marchează primul contract de export pentru gazele care vor fi scoase din adâncurile mării începând cu 2027.

CEDO obligă statul român să retrocedeze 17.000 de hectare de pădure sau să plătească despăgubiri de 61,5 de milioane de euro
CEDO obligă statul român să retrocedeze 17.000 de hectare de pădure sau să plătească despăgubiri de 61,5 de milioane de euro

România a primit un ultimatum din partea Curții Europene a Drepturilor Omului să restituie zeci de mii de hectare de păduri, pășuni, dar și case naționalizate, pentru care există hotărâri definitive.