Masini blocate pe rampa. Atelierele auto, in razboi cu Asigurarile
Masini blocate pe rampa luni de zile, prime prea mari si despagubiri care vin dupa luni intarziere - sunt motive suficiente care ii determina pe patronii de ateliere auto si pe transportatori sa se revolte impotriva companiilor de asigurari.
O prima masura impotriva societatilor de asigurari si a Comisiei pentru Supravegherea Asigurarilor va fi mitingul de protest de luni, atunci cand si-au anuntat sosirea in Capitala sute de angajati ai atelierelor auto si zeci de transportatori.
Cei care formeaza Asociatia patronilor de service-uri spun ca din cauza intarzierilor cu care asiguratorii deconteaza reparatiile, 20% din ei au falimentat, iar 10.000 de oameni au ramas fara serviciu.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Pe de alta parte, scumpirea politelor RCA si Casco poate majora pretul transportului de persoane si de marfa.
300 de milioane de euro - atat ar avea de recuperat service-urile de la companiile de asigurare. Banii sunt virati cu intarziere si, de multe ori, proprietarii masinilor achita singuri reparatiile chiar daca au polite.
Si transportatorii sunt suparati din pricina tarifelor uriase, spun ei, cerute de asiguratori. Tocmai de aceea, au de gand sa nu mai incheie polite CASCO pentru 30% din parcul auto si ameninta cu scumpiri.
Reprezentantii service-urilor sustin ca numai tarifele pentru politele obligatorii au crescut in ultimii 5 ani cu aproximativ 450%.