Norul de cenusa va duce la o a doua criza economica?
UPDATE: Am ajuns in doar patru zile in pragul unei noi crize economice, la nivel planetar! Doar companiile aviatice inregistreaza pierderi de 200 de milioane de dolari pe zi.
Si cum vulcanul din Islanda nu da semne ca s-ar potoli, ba dimpotriva, tavalugul pierderilor face ca estimarile initiale, de 1 miliard de dolari, sa para un vis frumos, depasit de realitate.
16.000 de zboruri blocate la sol, doar sambata, in jur de 6 milioane de pasageri care de doua zile ar vrea sa ajunga la destinatie, dar nu stiu cum sa faca asta si nici companiile aviatice nu le sunt de mare ajutor.
Alegeri 2024
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
Iar companiile europene vor suporta singure pierderile, pentru ca in Europa nu exista asigurari in caz de eruptii vulcanice. Si cum un rau nu vine niciodata singur, bursele europene au inchis vineri in scadere, pentru ca investitorii sunt derutati. Nu doar pe continent, ci si in restul lumii.
Intre timp, haosul din aer s-a mutat la sol. Eurostar i-a sfatuit pe potentialii clienti sa nu mai vina in gari, pentru ca a vandut biletele pe trei-patru zile inainte.
In tot acest timp, harta paraliziei aeriene care a lovit Europa se modifica de la o ora la alta, dupa cum bate vantul. La propriu...
Pe masura ce tarile din vest si nord ridica partial interdictiile de zbor, statele din centrul si sudul continentului le pun in aplicare. Pe lista figureaza cam doua treimi din Europa - Tarile Baltice, Ungaria, Polonia, Slovacia, Cehia, Romania, Ucraina, Finlanda, Rusia, Norvegia, Irlanda, Germania, Austria, Franta, Italia, Suedia, Belgia, Marea Britanie, Olanda si Elvetia.
In fata acestei situatii fara precedent, guvernele au si alta grija decat pierderile economice. Ca sa nu se trezeasca fara aparare, Franta a hotarat sa deplaseze spre sud avioanele de lupta, elicopterele de interventie si aeronavele de transport, ca sa poata apela la ele, in caz de necesitate.