Companiile aeriene, in pragul falimentului?
Ingrijorare in Statele Unite, unde oamenii se intreaba daca nu cumva companiile aeriene vor urma calea deloc onoranta a constructorilor de masini, spre faliment.
Uitati de cerul prietenos. La 10.000 de metri inaltime, este foarte frig si sunt din ce in ce mai putine avioane. Numarul tot mai mic de calatori sporeste pierderile companiilor aeriene. United Airlines a pierdut numai anul acesta 579 de milioane de dolari si nici alti operatori americani nu stau mai bine.
Ca sa mai reduca din cheltuieli, au inceput sa taxeze totul. Acum, compania cere bani pentru transportul animalelor de companie si bagaje suplimentare.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Iata de ce operatorii prefera sa tina la sol zeci de avioane. Pentru ei inseamna mai putine curse, mai putin carburant consumat si mai putini angajati de platit. Pentru clienti insa, totul se traduce in preturi mai mari si inghesuiala in avioane.
Asta in conditiile in care administratia Obama pare sa favorizeze trenurile, in detrimentul avioanelor.
Nici in Europa situatia nu este mai roz. British Airways este intr-un impas atat de mare, incat le-a cerut angajatilor sa lucreze o luna gratis, ca sa mai recupereze din pierderi.
30.000 de angajati au primit un e-mail, prin care sunt indemnati sa renunte la salariu, pentru luna viitoare. Cum era de asteptat, prea putini dintre ei impartasesc entuziasmul directorului executiv.