300 editii BUSINESS Magazin, 300 filozofii de afaceri
Cele mai interesante idei si strategii de afaceri dezvaluite pentru BUSINESS Magazin in decursul ultimilor sase ani de lideri ai mediului de afaceri sunt reunite in numarul 300 al revistei, ce apare luni, 18 octombrie.
Editia aniversara BUSINESS Magazin grupeaza 300 de filozofii de afaceri ale unor executivi si antreprenori care si-au pus amprenta asupra business-ului local. De la Misu Negritoiu, Ion Tiriac si Radu Ghetea la Liliana Solomon, Mariana Gheorghe si Dan Sucu, declaratiile managerilor scot la iveala conceptia lor de afaceri in maniera clara si accesibila in care BUSINESS Magazin a abordat toate subiectele, din 6 octombrie 2004, data aparitiei primului numar, pana acum.
"Este foarte important sa ne amintim aaa cum se vedea Romania si viata noastra in fiecare saptamana, prin vorbele celor care faceau agenda zilei: antreprenorii din IT si telecom care isi vindeau afacerile in 2006, consultantii care nu isi mai vedeau capul de fuziuni si achizitii prin anul 2007, dezvoltatorii imobiliari care faceau profituri uriase pana in 2008 sau managerii care se declarau profund surprinsi de efectele pe care criza internationala le-a avut in Romania incepand din 2009", spune Ionut Bonoiu, redactor-sef BUSINESS Magazin.
Din 300 de piese, cover story-ul editiei aniversare face puzzle-ul convingerilor dupa care managerii si-au condus afacerile in ultimii sase ani. Printre declaratiile selectate de redactorii BUSINESS Magazin se numara:
Ion Tiriac, fondator Tiriac Holdings: "M-as fi dezvoltat la cub daca as fi mers pe credit. Valoarea unui om de afaceri nu consta in cati bani are, ci in accesul pe care il are la bani".
Liliana Solomon, CEO Vodafone: "Diferenta in business o fac cei care se gandesc la «daca», si nu cei care spun ca vor creste si la anul oricum".
Dinu Patriciu, fost CEO Rompetrol: "Cine are lichiditati e mare".
Revista este citita in prezent de 74.000 de persoane saptamanal si are cel mai mare procent de manageri intre cititorii sai (58%), precum si cei mai multi cititori cu venituri ridicate si studii superioare dintre publicatiile economice, conform celor mai recente date de audienta ale Biroului Roman de Audit al Tirajelor (SNA FOCUS, iulie 2009 – iulie 2010).