Regulile simple care conduc la scaderea circumferintei taliei cu 10 cm in sase luni. Alimentatia, cea mai importanta

Ultimul update: Luni 26 Ianuarie 2015 07:02
Data publicarii: Vineri 23 Ianuarie 2015 07:35
Categorie: CSID

Visati la abdomenul perfect? Ei bine, pierderea grasimii intr-un loc anume nu este posibila. Organismul o distribuie in tot ansamblul sau si tot asa o si pierde.

Din acest motiv, muschii abdominali nu se fac la sala. Ii aveti, oricum. Doar ca trebuie lasati la vedere.

Abdomene! 15 repetari zilnic, apoi cresteti numarul acestora si va asteptati sa aveti un addomen de vis. Asteptarile sunt in zadar! Grasimea nu se transforma niciodata in muschi. Nu exista vreo cale metabolica care sa permita acest fenomen.

Dar, da, trebuie sa va preocupe talia. Circumferinta acesteia nu are doar valoare estetica. Este un indicator al riscului de boala cardio-vasculara. Obezitatea abdominala poate sa va scurteze speranta de viata cu pana la 20 de ani.

Ce faceti pentru un addomen in forma? Un regim alimentar haotic insemna sa va tapetati cu grasime global. Tot asa veti si slabi. Asadar, pentru un adomen de vis, primul drum este la piata, daca aveti cunostiinte de nutritie. Daca nu, primul drum este la medic. Acesta va poate oferi o dieta care sa nu va puna in pericol.

In orice cura de slabire, nu incepeti cu un program de sport. "Creste senzatia de foame, incercam sa o potolim cu apa, dar asta merge o zi, doua dupa care, bineinteles, ne lasam si de sport si dieta", a spus Maria Spiridon, nutritionist.

Dieta inseamna sa respectati proportiile optime dintre carbohidrati, grasimi si proteine, pe care vi le cere propriul organism. Adica un raport de 60% carbohidrati, 30% grasimi, 10% proteine. In acelati timp, veti reduce cantitatea globala de mancare.

Pasttati proportiile si reduceti portiile asadar. Veti reduce aproximativ 4 kilograme de tesut gras intr-o luna. Vorbim despre o pierdere ponderala care nu e periculoasa.

Dupa aproximativ trei luni de dieta, incepeti un program de sport. Aveti nevoie de exercitii care pun in miscare muschii mari ai orgsnimului. Muschii abdominali au dimensiuni mici si nu consuma intens energie.

Se combina astfel antrenamentele cardio cu de asa-numitule antrenamente in circuit – adica treceti pe la toate aparatele de la sala, sub intrumarea unui instructor.

Si in timpul programuli sportiv e vital sa pastrati proportiile dintre carbohidratii, grasimi si proteine. Spre exemplu, marea majoritate a dietelor de amatori va indica sa renuntati la paste, paine, cartofi. Ori doua felii de paine integrala este indicat sa consumati in fiecare zi. Alternati cu 200 de grame de paste intregrale sau 200 de grame de carofi fierti sau copti. Sportul intenst consuma glucoza, adica zaharul din sange. Adadar, aveti nevoie de carbohidrati in alimentatie ca sa conteze tocmai programul de sport.

Daca nu sunteti obisnuiti cu miscarea, la inceput veti simti dureri in dreptul ficatului. Nu va doare acest organ vital. Senzatia pe care o simtiti e data de gazele intestinale care se string in capatul superior al colonului. Va trece rapid daca miscarea devine o constanta a vietii dumneavoastra.

Acest reguli simple conduc la scadera circumferintei abdominale cu 10 centimetri in sase luni. Este timpul optim!
 

Emotiile, cel mai bun aliat atunci cand stim sa le fructificam. Cum ne imbunatatim intuitia
Emotiile, cel mai bun aliat atunci cand stim sa le fructificam. Cum ne imbunatatim intuitia
zahar
Zahărul din dulciuri şi alte produse superprocesate aduce doar calorii în exces pentru un copil
Cât de periculos poate fi dacă nu ne facem analizele uzuale anual
Ce înseamnă comportamentul sexual la risc și la ce boli ne expunem
Cum ne afecteaza tutunul vederea. Fumatul reduce semnificativ oxigenarea celulară
"Plângi cât vrei, cât simți nevoia! Stau cu tine!" Recomandările medicilor pentru trăirile emoţionale
Popcornul pregătit acasă, o sursă excelentă de proteine şi vitamine. Când devine periculos
telemea sibiu
"Telemeaua de Sibiu", produsă în sudul ţării sau chiar peste graniţă. Ce punem în realitate pe masă