Cel mai important lucru pe care trebuie sa-l stie cei care vor sa slabeasca. Cat de important este mersul pe jos, zilnic

Ultimul update: Luni 06 Martie 2017 07:10
Data publicarii: Vineri 03 Martie 2017 12:39
Categorie: CSID

Oricine poate inventa, in ziua de azi, o dieta. Cu sau fara rezultate spectaculoase, macar pentru moment.

Mai degraba "cu", am zice, cata vreme industria se invarte in jurul cifrei de 60-70 de miliarde de dolari, in prezent. Pe de alta parte, militam pentru abordarea corecta a acestor episoade din vietile noastre, sa le spunem....

Cei care vor sa slabeasca trebuie neaparat sa treaca intai pe la medic, pentru un consult. Apoi, sa fie foarte atenti la specificul curei pe care o aleg.

Pierderea ponderala are un traseu precis. Ficat, muschi, grasimea de sub piele. Iar pe acest parcurs trebuie acordata o atentie deosebita unor praguri.

Fiziologia umana ne spune ca, in timpul efortului usor, organismul consuma grasimi circulante din singe - asa numitele TRIGLICERIDE. Apoi, le extrage din depozite, si, tot pe calea sangelui le duce in ficat. Acest organ le distruge, la randul lui. In urma procesului complet rezulta energie.

Asa are loc slabirea. Cu efort usor - mers pe jos - daca sunteti sedentari.

Dr. Serban Damian, medic nutritionist: "Mersul pe jos, in fara ca face piciorul frumos, este foarte util pentru slabit si asta au constatat multi doar mergand pe jos din ce in ce mai mult, nu trebui sa te duci la sala si sa faci nebuneste tot felul de exercitii."

Efortul usor... e diferit de la un om la altul. Puteti sa aflati la ce nivel va situati printr-un test de respiratie. Categoric, insa, recomandarea va fi tot mersul pe jos. Zilnic!

Scadem intensitatea...pana la viteza melcului. De data aceasta, ne uitam la ce avem in farfurie. Si aici, e nevoie de o abordare inteligenta. Ca sa extrageti prin sange trigliceride, adica...grasimile din depozitele care se afla sub piele sau printre organe, reducerea portiilor trebuie facuta...lent.

Altfel, nu veti consuma din grasime, ci din proprii muschi.

Dr. Mihaela Bilic, nutritionist: "Ritmul corect ar fi de 1 kilogram la o saptamana -10 zile, si asta se obtine reducand cu 30 % din ratia calorica obisnuita."

Spre exemplu, va plac sarmalele. Si mancati de obicei 6 la o masa. Renuntati la doua. Nu de tot, asadar!

Dr. Mihaela Bilic Nutritionist: "Altfel, daca de maine tai si paine si dulciuri si tot ce va place, cu siguranta o perioada veti reusi, dar apoi aceasta pofta de alimente interzise se va .. intoarce dramatic."

Concret, dati deoparte o treime din painea, carnea, lactatele, fructele pe care le mancati zilnic. Este o cale sigura nu doar de a pierde kilograme, ci de a si pastra aceasta remodelare.

Un model ajunsese in pragul anorexiei din cauza dietelor. Cum arata acum dupa ce s-a apucat de sala. FOTO
Un model ajunsese in pragul anorexiei din cauza dietelor. Cum arata acum dupa ce s-a apucat de sala. FOTO
radiografie dinti
Radiografia dentară NU crește riscul de cancer. Explicația medicilor specialiști
Fumul de țigară distruge organismul copiilor. Cum sunt afectați de fumatul pasiv
A început sezonul infecţiilor respiratorii. Semnalele pe care le transmit ganglionii inflamați
Investigația care detectează cele mai grave boli respiratorii
De ce este importantă medicaţia premenopauză pentru sănătatea oaselor
Lecţie importantă de educaţie imunitară pentru cei mici: expunerea la viruşi şi bacterii
CSID
Recomandarea medicului ortodont pentru copiii cu probleme la dantură