Veste bună pentru șoferii din Capitală. Când vor trece primele mașini pe Pasajul Doamna Ghica
După trei ani de întarzieri și un trafic de coșmar în zonă, Pasajul Doamna Ghica din Capitală este aproape gata.
Pentru cei care stau în vecinănate, construcția de peste o sută de milioane de lei, care a suferit numeroase amânări, a fost o uriașă sursă de stres și de zgomot, din 2018 încoace.
Pasajul Doamna Ghica se întinde pe 216 metri, plus rampele de acces, fiecare de câte 96 de metri. Sunt patru benzi de circulație, câte două pe fiecare sens. Tablierul a fost montat, iar stratul de beton este turnat de câteva săptămâni. Potrivit primarului general pasajul va fi gata la începutul lunii septembrie.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Nicușor Dan, primarul Capitalei: „Betonul trebuie să se usuce, apoi se va turna un strat de hidroizolație și asfaltul. Domnul director spune că vom termina acest pod începutul acestei toamne, când încep școlile. Sub pod o să rămână un spaţiu în ambele capete şi acolo o să fie amenajate nişte locuri de parcare”.
Lucrările la pasaj au început în 2018 și aveau ca termen de finalizare mai 2020, însă au fost amânate în lipsa de bani. Anii au trecut, iar în șoferii care treceau pe aici au pierdut ore din viață.
Lucrarea a costat peste 110 milioane de lei, fără TVA
Șoseaua Colentina este o axă principală de circulație a Capitalei și este artera care face legătura cu zona de Nord Est a țării, prin Drumul Național 2.
Cristian Hiver, trustul de Clădiri Metropolitane: Podul a fost calculat şi este calculat pentru a susţine tramvaiul, nu avem probleme.
Reporter: Şi montarea s-ar face cu spargerea unei benzi, cum s-ar face?
Cristian Hiver: Probabil, e un proiect tehnic, nu a fost aleasă soluţia tehnică încă.
Lucrarea a costat peste 110 milioane de lei, fără TVA, bani plătiți de Primăria Capitalei și Primăria Sectorului 2.