Reclame memorabile la Super Bowl 2023. 7 milioane de dolari pentru 30 de secunde de publicitate la cel mai urmărit eveniment
Oricât de mari ar fi fost tarifele pentru timpul alocat publicității în cadrul ediției din acest an a Super Bowl, companiile nu s-au zgârcit pentru a cumpăra doar câteva secunde de reclamă la cel mai urmărit eveniment din lume.
Pentru doar 30 de seunde de publicitate la ediția Super Bowl din acest an, o companie a plătit chiar și șapte milioane de dolari, scrie npr.org.
Conceptul folosit în unele reclame a stârnit o mulțime de reacții: de la nostalgie, la emoție sau amuzament.
Reclame memorabile de la Super Bowl 2023
M&M's: „S-au întors pentru totdeauna”
Nu a trecut mult timp și bomboanele M&M`s, cele adevărate, „s-au întors”. La trei săptămâni după ce au fost abandonate, personajele cofetarului Mars Wrigley au încheiat o campanie publicitară inteligent gândită pentru Super Bowl.
Pe 23 ianuarie, M&M's a publicat un comunicat de presă în care anunța că va renunța personajele sale colorate. Acum, bomboanele de ciocolată au revenit într-o nouă reclamă în care participă la o „conferință de presă”.
O reclamă plină de emoție fără efecte speciale
Compania The Farmer's Dog, specializată în hrană pentru câini, nu a creat cea mai emoționantă reclamă de la Super Bowl angajând un prezentator celebru sau folosind efecte sofisticate.
Compania a urmărit povestea unei femei care a promis că își va iubi câinele pentru totdeauna, începând de când era doar o copilă, iar câinele era doar un pui, și până când proprietara devine mamă. Animalul îi este încă alături, dar este mult mai bătrân. Telespectatorii au spus pe rețelele de socializare că reclama le-a smuls o lacrimă.
Nostalgia unui serial de succes, folosită într-o reclamă la chipsuri
Fanii serialului „Breaking Bad” cu siguranță s-au bucurat la reclama chipsurilor PopCorners.
Personajele celebrului serial apar într-o reclamă la chipsuri care a fost difuzată la Super Bowl.
Ghicește reclama la Pepsi
Steve Martin se află în diverse locații și provoacă oamenii să ghicească dacă joacă teatru.
„Woooooow. E fantastic. Sau doar joc teatru?” - Steve Martin.
Un hit pentru Uber
Se caută un hit pentru Uber One, așa că se apelează la o grămadă de artiști care propun mai multe versiuni teribile care sunt centrate pe numele companiei. Hitul „What Is Love" pare să fie cel ales.