Super Bowl 2023. Rihanna va cânta la pauză. Suma imensă plătită pentru 30 de secunde de reclamă
Șapte milioane de dolari pentru 30 de secunde la televizor. Atât plătesc cei care vor să-și facă reclamă în pauzele publicitare din timpul finalei campionatului de fotbal american.
De la mașini, băuturi alcoolice sau haine, toata lumea speră să atraga atenția celor aproximativ 100 de milioane de telespectatori care se uită la meci în fiecare an. Cât despre concertul de la pauză, Rihanna este cap de afiș...
Pentru evenimentul sportiv al anului, agențiile de publicitate cheltuiesc milioane de dolari pe reclame care de care mai reușite. Şi nici de această dată nu şi-au dezamăgit publicul. Mulți au mizat pe vedete ca să atragă atenția publicului.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Dacă Snoop Dogg face reclamă la o firmă de încălțăminte, actrița Amy Schumer promovează o aplicație de editare a pozelor.
În timp ce Alicia Silverstone își reia cunoscutul personaj din comedia "Clueless", Serena Williams apare în ipostaza unei jucătoare de...golf.
Steve Martin și Ben Stiller sunt alte staruri care îşi vor face apariţia pe ecranele uriașe de la Super Bowl.
Jeanine Poggi, Ad Age Editor: „Vedetele sunt întotdeauna o parte importantă a publicității pentru Super Bowl. Brand-urile țin neapărat să folosească nume celebre, ușor de recunoscut. În prezent, reclamele la Super Bowl pentru un spot publicitar de 30 de secunde costă în jur de șapte milioane de dolari."
Finala Super Bowl va avea loc în noaptea de duminică spre luni.