Politia Rutiera: Serban Huidu, prins in acelasi loc, in august, cu 99 km/h, desi limita e de 50 km/h
Seful Directiei Politiei Rutiere, chestorul Lucian Dinita, a prezentat astazi primele concluzii ale autoritatilor care lucreaza la ancheta accidentului produs de Serban Huidu.
Stirea este in curs de actualizare.
Serban Huidu a fost sanctionat in luna august cu sase puncte de amenda pentru depasirea vitezei legale cu aproape 50 de kilometri in aceeasi zona in care a produs, duminica, accidentul soldat cu trei morti, a declarat luni seful Politiei Rutiere, Lucian Dinita.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Primele cuvinte ale lui Huidu:
A fost depistat conducand masina cu o viteza de aproximativ 99 de kilometri la ora in zona in care a avut loc accidentul de duminica. Potrivit lui Dinita, Serban Huidu a fost sanctionat in luna august cu sase puncte de penalizare pentru depasirea vitezei legale.
Chestorul Lucian Dinita a declarat ca "se profileaza prima varianta" a producerii acestui accident - si anume ca masina lui Serban Huidu a derapat si a ajuns pe contrasens.
"Se profileaza prima varianta, legata de derapaj si intrarea pe contransens, producandu-se coliziunea oarecum frontala pentru ca un autoturism este avariat pe partea dreapta, iar unul pe partea stanga" - a spus oficialul Politiei.
VIDEO. Primele imagini dupa accidentul in care au murit trei oameni. Serban Huidu este in spital
El a mai precizat ca aceasta este prima varianta luată in calcul de anchetatori, cea de-a doua fiind depasirea neregulamentara.
"Am enuntat la un moment dat 5 ipoteze de lucru. Prima era derapajul, ceea ce va spuneam mai devreme ca se contureaza. A doua era depasire neregulamentara. A treia era patrundere pe contrasens, in ideea de a evita o coliziune din spate a unui autovehicul care circula in fata. A patra era pur si simplu, asa cum se spune popular, taierea unei curbe. Practic, patrunderea pe contrasens si, daca vreti, tangent la linia care marcheaza sa spunem exact conturul curbii. Si ultima era starea tehnica. Sigur, mai intra in discutie si, daca vreti, partea medicala, dar partea medicala nu tine de politie." - a declarat chestorul Lucian Dinita.
Seful Politiei Rutiere a mai spus ca, din declaratiile martorilor si chiar a autorului accidentului, s-a inteles ca acesta "a simtit cum masina gliseaza dinspre spate spre exterior".
Pe de alta parte, autoritatile au mai mentionat si faptul ca Serban Huidu ar fi fost sanctionat de 14 ori pentru incalcari ale Codului Rutier. Oricum, chestorul Dinita a tinut sa mentioneze si faptul ca "se pleaca de la prezumtia de nevinovatie".
Procuror: Dosarul lui Serban Huidu va fi tratat la fel ca oricare alt caz de aceasta gravitate
In ceea ce priveste viteza cu care circula Serban Huidu in momentul producerii accidentului, chestorul Dinita a spus ca, deocamdata, este prea devreme pentru a se trage o concluzie, deoarece este nevoie de timp pentru a efectuarea calculelor.
"Stiti foarte bine ca, in aceste cazuri de lovituri frontale, vitezele celor doua autovehicule se aduna, iar ele se transforma, sa spunem, in kilogram-tona la momentul respectiv de impact."
Ce viteza avea masina lui Huidu in momentul impactului? VIDEO simulare cu accidentul
Sursa: Pro TV
Etichete: accident, politia rutiera, serban huidu, Lucian Dinita,
Dată publicare:
17-10-2011 12:48